Gå til innhold

Jeg er forelska i kjæresten min!!!

Anbefalte innlegg

Ligger i senga og smiler, greier ikke la være, og føler meg yr og varm og lykkelig! Jeg er forelska i kjæresten min!! Og det er ingen selfølge... Vi har vært kjærester i ni måneder nå, ni måneder med usikkerhet, redsel for å slippe han innpå meg, og tvil om det jeg følte var det rette... At det var nok liksom... Ble gravid etter fem måneder sammen, og alt ble så mye mer komplisert, selv om vi begge gleder oss veldig til å bli foreldre. Jeg har grått og fortvilt, vi har selfølgelig hatt veldig fine stunder sammen også, ellers ville vi jo ikke blitt hos hverandre så lenge, men jeg har hele tiden følt at det ikke var helt riktig... Helt til nå! Etter to måneder hvor vi bare har sett hverandre sporadisk (pga jobb og ferie) så har vi vært sammen i tre dager nå, og jeg oppdaget plutselig at jeg er forelsket i denne fantastiske mannen! Når skjedde det?! Og vi snakker sommerfugler i magen, flørt og masse kos (og sex!!! Som har fått en ny dimensjon) han er den kjekkeste mannen i rommet, og han er min!!!! Han har ventet så tålmodig på meg, og akseptert at jeg er som jeg er, en person som bruker lang tid på å åpne meg, men han må ha sett noe i meg som jeg ikke kan se, for jeg visste ikke at dette skulle hende... Jeg er forelska i kjæresten min, faren til barnet mitt, det er en fantastisk fredag, og jeg ville bare dele det med alle dere!! :)

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Tusen takk :) ja, det hjalp å bruke litt tid, og han har vært veldig tålmodig med meg, og har ikke presset noe, så da greide jeg plutselig å slappe av :) Pluss at jeg tror at det hjalp litt at hormonene roet seg ned litt når jeg kom over i 2. trimester i graviditeten også ;) Da føltes plutselig alt mye lettere :):)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...