*desemberbaby* Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Dette er vårt første barn, og vi har vel allerede handlet mer enn det vi trenger.. Hehe.. Har det meste utenom klær.. Er det noen her som har desemberbaby fra før som kan dele hva de brukte de første mnd? Bruker små babyer strømpebukser inne eller bare sokker den første tiden? Regner med alt faller naturlig da man sitter her med babyen, men jammen mye rare spørsmål som dukker opp i hodet om dagen...
Studine mevik Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 Vi har sommerbarn fra før og venter desemberbaby nå. Vi har en del basis klær, så regner med å kjøpe inn et par ullbodyer og ullbukser. Man får alltid mer enn man tror når man ligger på barsel så jeg sender heller mannen på butikken hvis vi mangler noe når vi ska hjem
håp_84 Skrevet 5. august 2011 #3 Skrevet 5. august 2011 Vi har januar barn fra før og skal ha i desember no!vi brukte for d meste body og strømpebukse inne dn første tiden.brukte mye ull da dette regulerer varmen:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 5. august 2011 #4 Skrevet 5. august 2011 Jeg sverger til ull, så siden dette er første vinterbabyen vår er vi nødt til å kjøpe inn litt ull til nyfødt =) Ellers har vi en del fra før, men skal sette meg på loftet og sortere ut hva som kan brukes oppigjen og hva som kan hives (noe er faktisk blitt vasket slitt etter 2 barn) Så får jeg se hva jeg trenger nytt da... Det er faktisk ikke så mye klær som kommer i gaver til nr 2 og 3 osv... det er myyye mer til førstemann =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå