Gå til innhold

Heldress i ull fra nøstebarn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er superfornøyd! Størrelsene er som de skriver på sida, jeg kan ikke forklare det noe bedre. Det eneste er at alle babyklærne til nøstebarn er sydd med tanke på å passe over tøybleier. Derfor er de gjerne ganske vide og lange i ryggen/korte i beina. Det har for noen plagg sett litt rart ut på mine langbeinte, slanke jenter med papirbleier. Ungene har ikke klaget, så da så ;-)

Husk at ullfleece må vaskes for hånd....dressene trenger heldigvis ikke å vaskes så ofte.

Den er helt super! Og jeg vil si den er ganske stor i størrelsen. Vi kjøpte str. 62/68 i fjor vinter og den holdt hele vinteren selv om babyen for lengst var over i str. 74 og vel så det lenge før ulldressesongen var over.

Jeg brukte den i saueskinnspose med tynt ulltøy under, og da holdt han seg god og varm hele vinteren.

Enig med alle over. Lillegutt har hatt både dress og todelt. Han brukte den todelte to sesonger (kjøpte den litt stor). Dressen holdt kun en sesong, da den krympet litt i vaskemaskinen (ja, vet man ikke skal vaske dem i vaskemaskinen.... :P). Uansett, kommer til å kjøpe dette i år også, både til lillegutt og til lillebroren som kommer i oktober. Fantastisk kvalitet og gode og varme (er også vannavstøtende)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...