Gå til innhold

Noen med termin i oktober? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin 27.oktober med vårt første barn. Gleder oss veldig :) Har det meste klart, fant ut at det var greit å gjøre seg ferdig mens man ennå er i god form. Kan ikke klage på formen, den er utmerket. Er oppe om natta, har vondt i bekkenet, men det er som forvenet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 29 oktober. da venter vi en gutt som kommer som nr 3 i rekken. har 2 jenter fra før på 3 og 5. Er sjukemeldt pga bekkenløsning og nattesøvnen kommer ikke som før :P men.. bare 84 dager igjen nå.. Har egentlig bestillt han til 15, så han kan godt komme da! :) Mangler ikke stort mer enn babysitter nå.

Skrevet

10. Oktober her! Gleder meg til å få møte prinsessa vår:-) Har en gutt på 1 år fra før av. Kjenner jeg er mer sliten og føler meg mye større i dette svangerskapet. Har den siste tiden vært plaget med ekstreme kynnere, men sånn bortsett fra det skal jeg ikke klage;-)

Skrevet

venter nr 2, 21 oktober, har fra før en gutt på 1,5 kommer fra sørlandet

Skrevet

jah! har termin 11 okt... Venter nr 2! har en liten en på 4 år (kansje ikke så liten da) som gleder seg vilt til å bli storebror! :D Holder på å flytter nå så er jo greit d når man er gravid... Bare peker og bestemmer. Har ikke løfta en pose en gang! :D

Skrevet

Her og:)

Har termin 14 oktober (12 mens-termin)

Venter mitt 4 barn. Har gutt og jente på 17 og 14,5 år og en sønn på 12 mnd fra før.

Merker formen har dalt en del i det siste nå:(

Kommer fra Sørlandet.

Skrevet

jeg har termin 11 okt. har ei jente på snart 4 år. (bursdag 8 okt). kommer også fra sørlandet.

Skrevet

Termin er 16.10, førstegangs (ikke førstegangsgravid, historien er laaaang, men første gang vi er kommet så langt).

I magen skjuler det seg en liten jente, i alle fall tror vi det - men man kan jo aldri være helt sikker før de kommer ut :-)

På grunn av historikken vår, samt det faktum at vi har kjøpt og solgt hus, pusser opp nå og skal flytte om noen uker, så har vi ikke kjøpt inn / hentet inn en eneste ting enda. Vi vet litt om hva vi skal ha, og det er mange som har tilbudt oss det ene og det andre, men vi har is i magen og satser på at mini holder seg der inne en god stund til, så skal vi nok få orden på ting før vi kommer altfor nær termin.

Svangerskapet har vært vanskelig og komplisert, men nå har ting normalisert seg. Formen er opp og ned, mest pga ryggtrøbbel som jeg hadde fra før, men nå begynner det å bli tyngre, og jeg merker flere og flere av de vanlige svangerskapsvondtene. Men jeg klager ikke, og er ikke utålmodig - jeg føler nok at vi trenger det meste av den tiden vi har, hun trenger i alle fall ikke komme før uke 37-38...

..vi er glade og lykkelige og gleder oss, selv om det er noen stressende måneder vi går gjennom nå.

Skrevet

jeg har termin 27okt. er andregangs. men regner med denne kommmer før tiden også siden førstemann gjorde det. venter en gutt. har en gutt på 2 1/2år. og jeg kommer fra det glade sørlandet. formen er så som så. men illere første gangen jeg var gravid

Skrevet

Jeg har termin 28. oktober. Er annengangs, og sist fødte jeg 16 dager før termin - så satser på at denne tassen også kommer litt før;)

Skrevet

hei har termin 14okt, dette er mitt 5 barn, først gutt :)

Begynne å bli litt lei ja har 10 uker igjen men forventer at jeg før som jeg har gjordt med de andre ca 1 mnd før.

Formen er ikke aller beste nei, har fått så forb vondt i hofta mi, vondt å gå vondt å ligge. Å da er det ikke lett å bære på småpikene mine som er 2 år og snart 1 år ( har bursdag onsdagen).

Ps noen som faktisk har råd for bekkenløsning da jeg aldri har vært plaget av det før

Skrevet

Hei Hegeveronica! Råd for bekkenløsning; de er det ikke mange av. Om du sliter med bekken om natta; bygg opp med puter mellom knærne når du ligger på siden. Men en god lege vil henvise deg til fysioterapi og vanntrening dersom du sliter veldig med dette! Går med tredje nå, og har hatt bekkenplager med alle tre. Men det er bare å holde ut; du har vært heldig som ikke har vært plaget med dette tidligere :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...