Gå til innhold

Noen med termin i oktober? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Ser det er så mange her med termin i aug og sept så jeg bare lurer på om det er noen her som har i okt? Jeg har selv termin 1. okt =) Og er førstegangs.

Hvordan er formen deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Har termin 2 oktober (mens termin 28 sep) så da har vi ganske samtidig :-) Jeg skal ha gutt nr 2, og gleder meg veldig til å treffe han! Formen er så som så...har bekkenløsing og sliter MAX med å gå og stå lenge (mer enn 10 min) om gangen! Utrolig slitsomt! Men ellers er lillegutt vilter i magen, så kjenner masse liv, og han har lagt seg godt til rette nedi bekkenet. Har masse kynnere..mer enn sist, så jordmor sa det var nok grunnen til han er kommet så langt ned alleredet!

Din form da??

Skrevet

Hei jeg har termin 3 oktober venter en jente. Formen er opp og ned har en del sky mere og sover veldig dårlig om natten. Hun er veldig aktiv i maven og det er bra. :-)

Skrevet

hei jeg har termin 13.okt(menstermin) og venter og venter på at prinsessen skal komme ut å hilse på verden :) begynner å bli utålmodig så det holder hehe men må nok bare smøre meg med tålmodighet ;)

Skrevet

Gleder meg oxo veldig til å møte lillegutt i magen! Er så spent på alt=)

Formen har vært helt fin fram til midten av juli cirka.. Da fant han ut at han skulle presse litt på ribbeina mine ;) Har omtrent ikke sovet de tre siste døgnene pga pressingen og muskelkramper, men bortsett fra det så har jeg nok vært veldig heldig!

Han er utrolig livlig, kjenner liv nesten hele tiden =) Siden jeg er førstegangs og aldri har kjent disse bevegelsene før så syns jeg det også kan være litt ekkelt, nesten alien aktig ;) hehe...

Gjest johmon
Skrevet

Hei! Jeg har termin 12 okt. Jeg er også førstegangs og gleder meg masse. Venter også en gutt:-)

Formen min er kjempe bra og kan ikke klage. Jobber og står på som bare det. Håper bare det holder ut...

Skrevet

Hei, jeg har termin 13 oktober på toårsdagen til min første :) Formen er veldig fin, har ingen vondter, men blir veldig fort sliten og føler meg stor som et fjell denne gangen! Tror jeg er like stor som jeg var da første ble født nå alt, så lurer på hvordan dette skal gå! ;)

Skrevet

Hei,

jeg har også termin 2.oktober - da ventes en liten jente =) Førstegangs og kjempespent!

Formen er så som så, følges opp ifht blodtrykk, og vekst hos baby, men foreløpig har det gått greit.

Gleeedes, og begynner allerede så smått å bli utålmodig =)

Skrevet

Vi venter jente nummer to 16. Oktober :) gikk 8 dager over sist, så ser for meg å måtte vente litt ekstra på denne frøkna også. Gleder meg så vanvittig til å bli tobarnsmor ! Blir spennende å se hvordan denne lille personligheten er, amming, søvn osv. Spennende tid dette :)

Skrevet

Jeg har termin 20.oktober... Formen er fin. Bekkenløsning,dårlig søvn osv men det hører jo med har jeg skjønt ;) Synes tiden går veldig sakte...

Skrevet

har også termin 2 oktober. venter da nr. 3, og da er det slutt på gravid mage her i familien :) vet ennå ikke hva vi får så det blir kjempespennende. har to gutter fra før av. formen er så som så.. plages utrolig mye med bekken og rygg, men bassengtrening har gjort små underverker underveis.. lykke til alle sammen her!!

Skrevet

Jeg har også termin 12 oktober, så hvis den kommer to uker før termin treffer vi toårs-dagen til storebror, men gikk to uker over med han så tviler på at denne kommer før tiden ;P

Formen er fin, sliter litt med rygg og bekken og andre vanlige svangerskapsplager, men skal ikke klage da jeg vet at det er mange andre som er mye sterkere plaget enn meg! Men sommervarmen har vært ganske hard i år har jeg merket, sliter nå som hverdagen har kommet.

Skrevet

Jeg har termin 22. oktober, og er første gangs :) Gleder oss enormt!

Formen er så som så.. Sover veldig dårlig/lite om natten på grunn av vond rygg og myyye dogåing! Ellers er jeg i fin form :)

Begynner å bli så smått utålmodig, og synes ikke tiden frem mot termin går fort nok ;)

Skrevet

Har termin 13 oktober og her ventes nr: 3, en jente. :o) Formen er fin, selv om småplagene er der. :oP

Skrevet

jeg har også termin 1. oktober :) og vi venter gutt. har ei jente fra før på 4. formen er ikke så bra, men håper det går over snart. begynte med selexidkur i dag, å så har jeg vel influensa tror jeg. skikkelig hodepine ihvertfall. legen lurte også på om det kunna være nyrebekkenbet., men skal vente å se litt....

tia går seint nå ja....

Skrevet

har termin 25. oktober, formen er grei den men merker det mer og mer i bekkenet, halsbrann, hyppig toalett besøk og natten er ikke like god lengre, men det hører vell med:) gleder meg enormt til lille i magen kommer, dette er vårt 1. barn så mye nytt å forholde seg til:D

Skrevet

har termin 18 oktober med nummer2 :) venter en liten Jente.

Håpe rhun holder seg inne litt til. Har fått prematur rier.. og vært inn å ut av kk. Har fått lungemodnigsprøyte.

Ser ut som om riene er gidd seg litt nå og jeg har heldigvis ikke hatt NOE åpning. er det noen som er i samme båt eller har vært det? utrolig kjipt å være sengeliggende så lenge:-/

Skrevet

Heisann :) Har termin 3.oktober. Venter en liten prinsesse <3 Førstegangs jeg også.

Formen er så som så.. Mye bekkenproblemer, går til fysio. Og i tillegg skal jeg opp på poliklinikken for gravide på haukeland på mandag pga høyt blodtrykk og proteiner i urinen.. Så nå er det kun avslappning og veeenting frem til det. Men snuppa i magen er aktiv som bare det, så føler ikke det jeg trenger å være bekymret for henne iallefall ;))

Ellers har jeg begynt å vaske klær, og finne ut av hva jeg og snuppa skal ha med oss på sykehuset. Fikk streng beskjed fra mamma at det måtte gjøres nå, kan aldri vite. Så måtte jo høre på ho mor ;)) hehe

Skrevet

Jeg har termin 29. okt, og vårt første barn blir jente. Gleder oss noe helt enormt selv om jeg kunne ønske det var minst 20 uker til:) Har mer klart en vi tror, og stresser ikke så mye. Det har gått helt strålende frem til nå, ingen plager, bortsett fra at jeg har blitt helt utslått av varmen den siste uka. Jobber fortsatt 100% og sover som en stein. Navnet har vi også klart

Skrevet

Jeg har termin 29. okt, og vårt første barn blir jente. Gleder oss noe helt enormt selv om jeg kunne ønske det var minst 20 uker til:) Har mer klart en vi tror, og stresser ikke så mye. Det har gått helt strålende frem til nå, ingen plager, bortsett fra at jeg har blitt helt utslått av varmen den siste uka. Jobber fortsatt 100% og sover som en stein. Navnet har vi også klar

Skrevet

Jeg venter ei jente 17 oktober. Formen har vært ekselent! ikke noe kvalme eller problemer av noe slag. Men nå begynner jeg å bli stor og det kjennes i korsryggen!

Skrevet

Termin 11 oktober her! Førstegangs jeg også, formen har vært forbausende bra hele veien egentlig:) Magen begynner å bli god og rund, men ikke spesielt tung eller plagsom ennå, og småttis spreller ivei, koselig:)

Skrevet

Jeg har termin 13 oktober, og venter en liten gutt :) Andregangs, har en jente fra før :) Både jeg, storesøster og far er begynt å bli ganske utålmodig!:P

Formen er forsåvidt bra, men får ganske vondt under beina og i ryggen hvis jeg står/går for mye. Finner heller ingen behagelig måte å sitte på, for magen er sånn i veien :P

Prinsen er ganske aktiv og sparker så det gjør vondt til tider. Var på 3D ul på tirsd og han var da litt over 1500g :) så han er større enn det storesøster var ;)

Skrevet

Jeg har termin 17. oktober med tvillinger... Er andregangs og har ei jente fra før. Hun kom i 07 og gleder seg masse til å bli storesøster.

Må si at tvillingsvangerskap er noe helt annet enn enling. Denne gangen har magen sprengt alle mulige skjemaer ;-)

Vi tror tvillingene er en av hver, men vi vet aldri hva som kommer. Mange tegn tyder på en av hver. Nå er vi midt inni rydding og istandgjøring av barnerom. Tvillinggravide etter uke 30 er tunge lite bevegelige. Dagene tilbringes i stor grad på sofaen, men med småturer ut i byen.

Fint å se vi er flere i oktober.

Skrevet

Hei:)

Jeg har termin 9 oktober, og venter min andre oktober-gutt:) Eldstemann blir skolegutt nå, så føler meg nesten som førstegangs igjen...mye som har gått i glemmeboka;) (utenom fødselsen da - den glemmes vel aldri...hehe)

Formen er relativt dårlig, og har vært det siden starten av svangerskapet, så gleder meg veldig til det er over og vi får hilse på lillebror:)

Lykke til videre de siste ukene, alle oktobermammaer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...