Mrs Georgine Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Hei! Lager denne tråden for oss som har IKM i uke 35. Nå setter vi snart i gang med pp. Har skikkelig trua på at det går denne gangen. Tvi tvi til alle sammen!
Drømmen123 Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 Henger meg på denne. IKM tirsdag 30.aug Har mensen nå på dag 4. La oss håpe at neste mnd er mnd for suksess Vi går nå inn i vår 3.pp. Lykke til, Mrs Georgine! Vi må holde hverandre oppdatert når tiden nærmer seg
Blidogfornøyd:) Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Blir gjerne med dere her Jeg fikk tanta på søndag. Så da blir ikm rundt 4.september.. Har nesten akkurat bestemt oss for at vi nå ønsker nr.to. Så det blir 2.pp. Dette blir spennende å følge med på. Krysser fingrene for alle her inne Og håper på masse positive tester
Mrs Georgine Skrevet 9. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2011 Jeg har IKM 29.. aug. Vi prøver også på barn nr 2. Dette blir spennende. Kos dere de neste ukene! he he
Mrs Georgine Skrevet 12. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2011 Hvordan går det med dere, damer? Har ikke EL før til tirsdag, men vi har begynt å legge inn aksjer ( som det kalles her på forumet, thihi). Håper at det setter seg en spire i magen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå