Gå til innhold

Min og min venninnes erfaring når det gjelder single menn her til lands...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et problem for norske kvinner er jo at mannfolk får det de helst vil ha (les: sex) uten å måtte forplikte seg på noen måte. Det er ulempen med kvinnefrigjøring. Så mange menn oppfører seg som sommerfugler, smaker både her og der og har det så gøy.

Jeg anbefaler å nettopp ikke hoppe til køys med en gang, menn kan si hva de vil, men jeg er overbevist at ingen mann vil ha en kone som er lett å få. Er mannen ikke interessert i å jobbe for å få meg fortjener han ikke meg, enkelt og greit. Hans tap.

Jeg var veldig åpen at jeg ønsket et fast forhold, og at jeg er relativ konservativ. Jeg hadde selvfølgelig mange møter som ikke endte bra, jeg er også overrasket at noen menn tror at jeg er forpliktet til minst klining når de har investert en kaffe.

Og ikke minst: like barn leker best!

Fortsetter under...

Skrevet

Hva er det som ikke er konstruktivt med det da? Kjære vene, det er jo helt tydelig at HI satser på feil menn når INGEN av de hun dater ser på henne som kjæresteemne.

Vi behøver jo ikke være så overhyggelige og redde for å si sannheten her inne, gjør vi vel? Jeg vet at mange her inne ønsker seg et kose-kose-mose-forum hvor ingen tør å si sannheten av frykt for at noen blir såret. Men når HI her ber om råd fordi ingen menn vil ha henne så kan du jo ikke komme her og si at det er lite konstruktivt å be henne lete i andre kretser!!????

Hilsen 15.49. (som fortsatt flirer litt av at du ikke kan lese)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...