Cruella De Vil Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Det virker som om "alle" har født denne uken, så man begynner nesten å lure på om det er noen igjen her på 3. trimester? Selv har jeg termin 4. september (eller egentlig er det 26. august, men 4. september ble satt på UL, og det er jo den som "teller" selv om jeg vet den andre er riktig), og fødte på overtid sist, så regner med å henge rundt her litt til... Skal kanskje ta ks, da, men det er ikke helt avgjort ennå. Noen andre her med termin ca. samme tid som meg?
Snuppelura7 Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 Hei! Jeg har termin 27.august (UL), så vi er vel kanskje ganske like langt... Har ikke vært aktiv her inne tidligere, men nå har jo permisjonen og ventetiden begynt Det er mitt første barn og jeg er så spent (og utålmodig)!! Har du fler fra før?
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 5. august 2011 #3 Skrevet 5. august 2011 Jeg er her men så har jeg planer om å bli her til månedsskiftet september/oktober, minst har ikke termin før midten av oktober, å det virker som eeeevigheter til det nå som "alle" føder ! Men det kommer vel til nye etterhvert. Så får vi som er igjen live opp 3.trimester så godt vi kan, og glede oss over alle de som får de nydelige nurkene sine nå
JellyButt Skrevet 5. august 2011 #4 Skrevet 5. august 2011 Jeg er her! Termin 29 august, vet det stemmer. Sa 29 eller 30 selv. Så er vel per def. fødeklar fra i morgen av da:) Spennende! Fødte 16 dager før termin sist men det er vel vanlig å gå lenger med nr to?! Satser på det. Har såå mye jeg skulle ha gjort men jeg er så laaat!
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 5. august 2011 #5 Skrevet 5. august 2011 Termin mamma 18aug her. Jeg vil også føde nå:0(
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 5. august 2011 #6 Skrevet 5. august 2011 Jeg er her;) Termin 27. August og håper det blir augustbaby:)
knerten09+ knerteline11 Skrevet 5. august 2011 #7 Skrevet 5. august 2011 Lurte på det samme. Virker som det har drysset fødestøv over hele landet de siste par dagene gitt. Mange av de 'faste' deltakerne her som har født nå og gratulerer så masse til alle dere :-). Har selv ul termin 26 og er idag offisielt fødeklar - Hurra. Men skjer nok ikke noe på en stund ennå. 1. mann her kom 2 dager over. Men da er vi i alle fall noen som kan følge hverandre i innspurten.
monica82 Skrevet 5. august 2011 #8 Skrevet 5. august 2011 Jeg er her også Har termin 22.august, men gikk nesten to uker over termin forrige gang (ble satt i gang). Er veldig spent på når (evt om....) ting skjer denne gangen.
Cruella De Vil Skrevet 5. august 2011 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2011 Så bra å se at det fortsatt er aktivitet her. Jeg har ferie nå, og så siste arbeidsuke neste uke. Etter det kommer jeg vel til å kjede meg masse og henge mye her... Dette er mitt andre barn, jeg har en gutt på 2 år fra før, og venter en jente denne gangen. Jeg merker jeg er veldig lei av å være gravid nå, kanskje man blir mere utålmodig for hvert barn? Formen er opp og ned, og jeg merker den er mye væravhengig; straks solen er borte får jeg mer ork og energi, så jeg håper på en kald høst, hehe.
Pogoled Skrevet 5. august 2011 #10 Skrevet 5. august 2011 Jeg er her med 19 dager igjen til termin...
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 5. august 2011 #11 Skrevet 5. august 2011 19 dager igjen her også For min del, så kan hun gjerne finne veien ut nå....
cheni Skrevet 5. august 2011 #12 Skrevet 5. august 2011 Jeg har termin 4. september, menstermin 30 august. Tror jeg får før, for dette er nr 4, og de andre har jeg fått i uke 37. Spennende tider iallefall
zassy☆ Skrevet 5. august 2011 #13 Skrevet 5. august 2011 Hehe ja har vært svært til fødsler i det siste! Men da tar vi andre over termin 13.sept her Ukene går fort nå! Selv om jeg egentlig er kjempelei..hehe. Blir spennende å se om mange av oss også føder rundt samme tid og får videre følge på småtroll
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 5. august 2011 #14 Skrevet 5. august 2011 Jeg er her!! :-) Har termin 24 august, vi får jente. Er VELDIG klar for å bli ferdig, og håper at det skjer noe snart Den siste uke har jeg hatt masse kynnere/maserier på kvelden. Håper virkelig det er et tegn å at det skjer noe snart, for det er slitsomt :-/ Har to gutter fra før, på 8 og 2 år. Begge kom før termin, hhv 2 - og 10 dager før, så hååååper jeg slipper å gå over denne gangen :-) Er fra Tønsberg og skal føde på SiV.
aldine2 Skrevet 5. august 2011 #15 Skrevet 5. august 2011 Jeg er også her! Har ikke vært så aktiv tidligere, men nå med fri og lange dager blir det mer og mer tid brukt her inne merker jeg.. Har termin 27.august med en jente, og begynner å bli klar for å avslutte dette kapittelet.. Fremdeles litt å ordne før fødselen, så håper hun venter litt til før hun kommer, men de ordene er jeg redd jeg kommer til å bite i meg om noen uker Blir spennende å følge alle som har termin rundt den samme tiden her!
incoming- nr 2 *fødeklar* Skrevet 5. august 2011 #16 Skrevet 5. august 2011 hei hei... har ikke vært så veldig aktiv inne her jeg heller... meeen jeg er her og venter ennå termin 12.sept her, så har noen uker opp og gå enda... Like så greit føler jeg, siden jeg egentlig har myyye og gjøre til snuppa kommer, har bare ikke ork til og begynne hehe.. Dette er nr 2 for meg, så jeg synes dagene flyr fort avgårde, ennå iallefall kjekt å se at det blir noen og vente med da iallefall
Mulline Skrevet 5. august 2011 #17 Skrevet 5. august 2011 Og jeg er her... Termin 22.august, så jeg henger her litt til jeg også! Syns det er litt godt å lese at det er noen andre her som er late og kanskje utsetter litt også... Jeg er egentlig en effektiv jente, men denne første permisjonsuka føler jeg ikke jeg har fått gjort noe. Skulle så veldig pakke denne fødebagen da, men lista er like full og bagen like tom som på mandag. Har klart å fått kjøpt inn det meste, så det er jo bare å pakke den! Men blir bare ingenting med meg.... Hver kveld spørr kjærsten om bagen er klar, men nei! Ü Skal gjøre det I KVELD! Tihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå