Gå til innhold

Negativ i dag og... 9 dpo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte ikke vente... Tok en test i mårrest og. Blendahvit :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg testet negativt både 9 og 11 dpo, men 14dpo(på ikm dagen) testet jeg positivt:)

håpet er ikke ute enda!:) Ikke test før ikm dagen(helst dagen etter!) og lykke til:)

Skrevet

Var de UTEN tvil negativ test eller var d antydning til strek... Eller om du kanskje så en liten tynn strek på skrå eller mot lyset? Hehe. Min var s INGEN antydning t strek... Men skal prøve å jolde meg til den 10 med å teste.... Redd jeg kommer til å sprekke :P

Skrevet

De negative testene mine var uten tvil negative! Helt blendahvite, ikke antydning til strek! Hverken sytrådstrek eller skyggestrek. Uansett hvordan jeg vred og vendte på den :P

IKKE SPREKK! Du blir bare skuffa.. Jeg testet 11dpo (3 dager før ikm) men den var jo også negativ...Så det lønner seg å vente:)

Lykke til!

Skrevet

Jeg reiser til syden og er redd for å drikke... Kan fosteret ev ta skade så tidlig? Skal prøve å holde meg..mener å kjenne st puppene er litt vonde når jeg trykker de inn på siden... Eller et jeg kanskje bare støl av trening? :P

Skrevet

De anbefaler at du avstår fra alkohol mens man prøver og ja selv tidlig i svangerskapet kan fosteret ta skade. Er i første trimester alle organer og div dannes.

Men det er opp til hver enkelt:-) Mange som drikker litt mens man prøver. Jeg personlig ville ikke gjort det.

Men om du har ikm om noen dager ville jeg heller ventet med å drikke til etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...