mispire Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Klarte ikke vente... Tok en test i mårrest og. Blendahvit
MammaMø med to små Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 jeg testet negativt både 9 og 11 dpo, men 14dpo(på ikm dagen) testet jeg positivt:) håpet er ikke ute enda! Ikke test før ikm dagen(helst dagen etter!) og lykke til:)
mispire Skrevet 5. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2011 Var de UTEN tvil negativ test eller var d antydning til strek... Eller om du kanskje så en liten tynn strek på skrå eller mot lyset? Hehe. Min var s INGEN antydning t strek... Men skal prøve å jolde meg til den 10 med å teste.... Redd jeg kommer til å sprekke
MammaMø med to små Skrevet 5. august 2011 #4 Skrevet 5. august 2011 De negative testene mine var uten tvil negative! Helt blendahvite, ikke antydning til strek! Hverken sytrådstrek eller skyggestrek. Uansett hvordan jeg vred og vendte på den IKKE SPREKK! Du blir bare skuffa.. Jeg testet 11dpo (3 dager før ikm) men den var jo også negativ...Så det lønner seg å vente:) Lykke til!
mispire Skrevet 5. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2011 Jeg reiser til syden og er redd for å drikke... Kan fosteret ev ta skade så tidlig? Skal prøve å holde meg..mener å kjenne st puppene er litt vonde når jeg trykker de inn på siden... Eller et jeg kanskje bare støl av trening?
MammaMø med to små Skrevet 5. august 2011 #6 Skrevet 5. august 2011 De anbefaler at du avstår fra alkohol mens man prøver og ja selv tidlig i svangerskapet kan fosteret ta skade. Er i første trimester alle organer og div dannes. Men det er opp til hver enkelt:-) Mange som drikker litt mens man prøver. Jeg personlig ville ikke gjort det. Men om du har ikm om noen dager ville jeg heller ventet med å drikke til etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå