Doronia Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Jeg har ingen smerter å er kvalm enda. Hvor lang tid tar d for jeg slutter å være kvalm?
Happy H Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 Trist å høre:( Har mistet sjøl ein gang,og då forsvant alle symptom brått. Veit ikkje kor lenge du vil være kvalm men håper d gir seg snart! God bedring og lykke til videre
BettyBoob Skrevet 5. august 2011 #3 Skrevet 5. august 2011 Det kan ta noen uker før all hcg-hormoner er ute av kroppen dessverre... Så leit at d mistet
Doronia Skrevet 5. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2011 Er d normalt å ha brun utflod hver dag, ikke masse, men litt, så blø en gang på en dag, men klump i, å så være ferdig?
BettyBoob Skrevet 5. august 2011 #5 Skrevet 5. august 2011 Ta en titt på forumet som heter "ufrivillig abort", der er det damer med erfaring (dessverre). Jeg har aldri mistet selv, så jeg aner ikke. Håper du blir gravid igjen fort!!
SGG Skrevet 5. august 2011 #6 Skrevet 5. august 2011 Jeg har nylig kommet hit fra "ufrivillig abort". Har mistet tre ganger tidligere. Jeg opplevde å ha symptomer så lenge som et par uker etter at jeg hadde mistet, desverre. Ble gradvis mindre og mindre. Når det gjelder blødning vet jeg ikke om man kan blø litt en dag, bare. Når jeg har mistet har blødd i opptil fem uker i strekk. Det er mye blod som finnes der inne selv om det bare er en liten peanøtt! Nå er jeg gravid igjen i syvende uke. Spotter med brun utflod så og si hver dag de siste to ukene, så jeg bare krysser fingrene for at det går bra denne gangen... Håper veldig!
❤snupp(e)❤ Skrevet 5. august 2011 #7 Skrevet 5. august 2011 Så trist at du har mistet! Jeg mistet i mai, og det begynte med menstrasjonslignende smerter som gikk bak i ryggen og brun spotting i noen dager, og på 3. dagen kom det blod og en liten klump, etter det blødde jeg ikke mer, så det er forskjell hvor mye man blør.. Men mnd etter ble jeg gravid igjen, så håper det går like fort for deg, kroppen er jo veldig mottagelig nå LYKKE TIL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå