Gå til innhold

Regelmessige kynner eller rier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden tre i natt hatt ca en kynne/rie i timen, kan ikke si sånn eksakt for jeg sovner som en stein med en gang de slipper taket. Kjennes ut som hele livmoren strammer seg rundt babyen og "holder" på den. Så er det ett trykk i ryggen liksom!

Har hele tiden tenkt at når fødselen starter så vet jeg jo med sikkerhet, for dette har jeg jo gjort før liksom, men neida! Vet også at om en er usikker så er det ikke rier liksom, men går jo og håper, selv om det er 40 dager igjen til termin! :P

Sønnen min på tre spurde før han sovnet i går om jeg hadde vont i magen og om babyen kom ut snart, så håper jo kanskje at han vet noe jeg ikke vet! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er 40 dager igjen til termin er det vel greit om det ikke skjer noe! Jeg har også tenkt at jeg kommer garantert til å vite forskjell på rier og kynnere denne gang, men 2 netter på rad nå har jeg hatt kraftige kynnere som har tatt skikkelig tak i ryggen også, så da ble jeg usikker, ha ha! Men tenker at så lenge det ikke blir verre er det bare kynnere.

Skrevet

Kommer til å føde for tidlig uansett pga begynnende svikt i morkaken, så er til UL kontroll hver 14 dager, så om ting starter av seg selv er det egentlig bedre enn å bli satt i gang eller keisersnitt tenker jeg. Men er enig at det er litt tidlig! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...