Gå til innhold

Gavetips fra gutten min til meg (han skal kjøpe selv)?

Anbefalte innlegg

Vi skal til byen i morgen, og han har fått penger fra mormor til å kjøpe noe jeg ønsker meg. Han er 9 år, og selvstendig, så han skal gå alene i butikkene mens jeg sitter på kafe. Og for de overhysteriske av dere; dette er på ett lite senter i en småby laaangt mot nord. Og på det senteret er det "dilldall-butikk", klær, sko, dyrebutikk, g-sport, matbutikk, princess, apotek og gullsmed.

Problemet er at jeg ønsker meg så lite. Men har så lyst til å gi han gleden av å kjøpe noe han vil se at jeg bruker og får glede av. Det eneste jeg har kommet opp med er en godteriskål med lokk.

Såh, tips, som koster under 200 som jeg vil komme til å bruke, og som de kan ha på disse butikkene?

Fortsetter under...

Man får jo masse fint for under 200 da :-) Hva med å ønske seg et par enkle perleøredobber fra gullsmeden? Han føler sikkert at han kjøper noe kjempefint da, samtidig som du kan vise han at du har dem på deg når du skal pynte deg litt :-) Da blir han nok stolt!

Takk for kjempetips, men ironsik nok har jeg ikke ett eneste uekte hull i kroppen min. Og med en smule kontaktallergi funger heller ikke klipsøredobber. Men du har helt rett, tipper han hadde syntes det var stas å få kjøpe perler til sin mor :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...