Hjerteskatten<3 Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 Har fått time til en ny ordinær ultralyd på mandag. Jeg skal selvfølgelig ha med samboer, men kan vi ha med en gang til? Min mamma har allerede vært med å sett sammen med meg aleine, kan vi be med svigermor også? Så det er med to stykker?
idagravida Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Hei. På min innkallelse sto det at jeg kun fikk ha med en person. Kanskje det er ulik praksis, men i Østfold er det slik.
Hjerteskatten<3 Skrevet 4. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2011 Okei, takk for svar. Har ikke lest gjennom inkallelsen min, kanskje det står noe der da ;-)
LilleBaBy i magen<3 Skrevet 5. august 2011 #4 Skrevet 5. august 2011 Hos meg står det også at det er ØNSKELIG at en bare tar med en person, og helst ikke ta med barn pga uro det kan medføre. Jeg har time selv neste mandag og har tenkt å ta med pappen, og mine to jenter. De er nå 7 og 11 år så de lager ikke så mye uro lengre, og kommer nok til å sette det høyt at de får se babyen i magen. Har vært på ul i uke 12 så det er minimert risiko for at de finner noe feil, kan self skje. De er så store at hvis det er noe galt så må de få vite det uansett, så synes fordelen for dem er større enn risikoen for at det blir trist. Skal ta de med å høre med de på ul, så hvis de setter seg på bakbeina så får ungene vente på venteværelse imens Så hvis be din svigermor så hadde jeg sagt hun kan bli med, men det er opp til den som skal ta ul om det er greit. Somregel sier de ok til untakene. De fleste vil bare ha med seg pappen
Hjerteskatten<3 Skrevet 5. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2011 Moro for barna å kunne være med på det da:) Jeg har vært på mange ultralyder i dette svangerskapet, siste for to uker siden, har blitt henvist til ordinær ul på to forskellige steder, et av legen min der jeg er fra, å på sykehuset der jeg bor nå,hehe. Så var på ul der jeg kommer fra å fikk termin og alt var bra i følge legen, men fikk ny time på stedet der jeg bor, for de klarte ikke å måle noenting, så da bærer det dit på mandag, vil jo så gjerne at de skal se kjønnet ;-) Er da 19+5. Skal se på innkallelsen min jeg, er ikke vits å ta henne med, for så å skuffe henne med å sitte på gangen føler jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå