Gå til innhold

Liv??

Musemor med tre søte små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om navnet Liv, eventuelt Liv Silje?

Og kan jeg kalle jenten det når broren heter Linus, eller blir det for dumt med at de 2 første bokstavene i navnene er like?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liv er nydeligt!

Siden broren heter Linus synes jeg det er best med Liv Silje. Da er det ikke så likt - og Liv Silje klinger bra. :)

Skrevet

Liv er kjempefint. Jeg er ikke så glad i to fornavn - så Liv Silje blir litt mye for meg. Men det er ikke stygt for all del, bare litt tungt.

Skrevet

Liv er kjempefint :-)

Liv Silje ble litt tungt for meg også.

Skrevet

Jeg synes Liv er kjedelig.. Liv Silje ga dårlig klang synes jeg, men liker godt bare Silje :) Synes forøvrig ikke det har noe å si at begge begynner på Li når det er så forskjellige navn. Hadde vært noe annet med Linus og Line liksom.

Skrevet

Liv Silje ble litt rart i mine ører, men ikke direkte feil. Foretrekker i utgangspunktet enkeltnavn, og Liv er veldig flott.

Skrevet

Liv Silje var et kreativt dobbeltnavn, men Liv er flott alene også. Jeg synes Liv og Linus er veldig like, men det er jo opp til hver enkelt.

Skrevet

Liv er nyyyydelig og flott og står absolutt best alene. I dobbeltnavn forsvinner det veldig. Liv Silje ble helt feil i mine ører.

Men, jeg synes dessverre Liv og Linus er for like til søsken...

Skrevet

Liv er nydelig og modent navn! Liv Silje... litt mer usikker på denne.

Skrevet

Liv er utrolig nydelig! Selv om jeg må innrømme at Liv Silje ikke helt er et navn jeg liker, liker bedre Liv Kristin.

Skrevet

Liv er kjempefint! Og jeg synes Liv og Linus er en god søskenmatch, men jeg synes ikke Silje passer særlig godt sammen med Liv.

Liv Hanna er forresten det fineste dobbeltnavnet jeg vet om:)

Skrevet

Liv er kjempefint, men forsvinner litt i dobbeltnavn. Jeg ville brukt det alene.

Synes ikke det gjør noe at broren heter Linus.

Skrevet

Jeg syns at Linus hadde passet til å ha en liten søster som heter Liv.

Liv Silje syns jeg blir litt tungt.

Men det kan hende jeg blir litt farget av å like aller best et fornavn, og ikke to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...