car123 Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 Er det flere som et tørste og drikker mye?? Har ikke svangerskapsdiabetes heller! Så leste jeg at det ikke var bra å drikke for mye vann, da babyen i værstefall kan dø! Jeg drikker MYE vann. Ble bekymret jeg nå!
♥snart2barnsmor♥ Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 Trodde det skulle være bra å drikke mye jeg..?! Hm. Har aldri hørt at babyen kan dø hvis vi drikker for mye vann. Tror ikke du skal bekymre deg, men blir glad for andre sin mening om dette.
barebea84 Skrevet 5. august 2011 #3 Skrevet 5. august 2011 jeg drikker også myye vann, men verken legen eller jordmora har sagt at det kan være skadelig for fosteret?
Lene~mor til tre Skrevet 5. august 2011 #4 Skrevet 5. august 2011 hæ? jeg å drikker masse vann, legen og jordmor har aldri sagt noe om det... De sier jo hele tiden at man skal passe på å få i seg nok drikke...
LanzaroteJenta Skrevet 5. august 2011 #5 Skrevet 5. august 2011 Veldig törst! Synes det hörtes rart ut, ja. De sier jo at om man har mye vann i kroppen skal man drikke mer. "Vondt skal vondt fordrive" og den leksa der.. Hvis jeg ikke drikker mye vann blir jeg nok gal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå