Gå til innhold

Har dere damer noen anbefalinger ang nattbleier???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eventuelt vanlige bleier med enorm oppsugningsevne?? Min plugg på 4 mnd tisser veeeldig mye om natten.... Det blir fuktig igjennom, så burde/må skifte 2 ganger om natten. Bruker Libero nr 4 og er fine å bruke om dagen(da jeg er litt mere våken;) he he.

Hun blir så kald i rompa og underlivet og er jo helt våt. Hs mener at det ikke er nødvendig å skifte på natta hvis det ikke er bæsj. Men vet med meg selv at jeg ville ha syntes det er ubehagelig, og hun er jo et lite menneske hun også:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker Coop sine bleier og har vel aldri hatt lekkasje, tror jeg. Vi skifter vanligvis ikke om natten, bleien kan sitte på i opptil 12 timer. Da er den tung og deiser i gulvet som en liten sandsekk!

Jeg prøvde tilfeldigvis et par Libero-bleier (str. 4) sist uke, og når du sier det, så reagerte jeg på at huden var kald da jeg tok den av. Har aldri opplevd det med Coop, og synes huden er tørr og fin også.

Skrevet

Takk for svar:) Det skal prøves ut! Synes litt synd på vesla når hun er våt og kald på morgenen. Men blir nok bare til nattbleier da coop er 45 min unna, he he.

Skrevet

Ah, kjipt med lang reisevei. Både Prix, Mega og Obs er Coop-butikker - har dere ingen av dem nærmere? Du får kjøpe med deg et lite lager - billige er de også.

Driver forresten og prøver Landlord-bleiene også nå, og er fornøyd med dem også, så hvis du har Rema nærmere, er kanskje det et alternativ. Tror det koster 25 kr for rundt 56 bleier i str. 4.

Skrevet

Her syns jeg både coop- og landlord sine bleier er geniale! Aldri hatt en lekkasje :) billig er det også :P

Skrevet

Sliter med samma problemet som deg, for nurket mitt tisser også svært mye. Har prvød mange forskjellige merket, men jeg har funnet bleier som passer best for han, nemlig pampers nattbleie nr 5 (baby dry). Den er helt toppers. Utrolig god sugeevne! Og rumpa hans blir ikke klam for det :)

Skrevet

Vi bruker pampers! Men skjønner hva du mener, hadde samme problemet med tunge bleier til vesla her når hun spiste på natta og bare fikk morsmelk hele døgnet. Hvis ikke det hadde vært for at hun bæsja hele tiden da, sånn at bleia måtte sitte godt påså det ikke skulle renne avføring ut på sidene og langs ryggen, så tror jeg at jeg hadde prøvd en større størrelse på bleier om natta. De suger til seg mer. Men litt greit at den sitter godt på også. Er iallfall fornøyd med pampers sin oppsugningsevne og tynne behagelige bleier. Har ikke lagt merke til at hun blir kald av de. PS: pampers selges billig i pappesker, synes de er for dyre i enkeltpakker- tror de får samme pris som coopbleiene ca da, kanskje bittelitt dyrere, men er mer fleksible rundt mage og sånt enn coopbleiene, så synes det er verdt det. Tror jeg har betalt ca 70 kr for rundt 70 bleier i slik sparepakke på rema1000 (ikke alle remabutikkene har disse). Og det er billigere for mindre størrelser på bleiene. De har to varianter- den "aktiv fit" som er på reklamen og en annen variant med dyremotiver på som er billigere og ikke noe dårligere etter min vurdering.

Skrevet

Vi sverger til pamers active fit til vår gutt (8mnd) og har gjort det lenge. Bruker Coop sine på dagtid da de er tre ganger så rimelig som active fit. Kjøper pakkene på rema som nevnt tidligere, men likevel.. Men, kan ikke bruke de på natta, de blir så store og klemmer det lille utstyret hans etter vanlig bleieskift. En hel natt går nok ikke her i gården. Er plass til mye mer i pampers sine, og hos oss syns jeg active fit er bedre enn baby dry, de er litt lengre og sitter godt opp over ryggen og glir ikke ned foran som jeg syns mange bleier gjør.

Skrevet

Coop sine bleier er de beste mot lekkasjer her i huset! Aldri opplevd lekkasje av noe slag med Coop, men opplever det stadig vekk når vi bruker andre bleiemerker.. Billige er de jo også- 20 kr for 66 bleier når man er coopmedlem, 30 kr for ikke-medlem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...