Gå til innhold

Ingrid Bjørnov.....omg hun er tragisk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei du sier ikke det..., skammelig at dama får sendetid på tv, det er bare pinlig det hun klarer å komme opp med.

Trodde jeg skulle dævve da hun hadde pauseunderholdningen under Grand Prix i fjor, det er det verste skvipet jeg noensinne har sett, og det hun kom opp med i dag var ikke veldig mye bedre.

Uff.

Synes ikke ho er så tragisk, det er verre med programlederen for allsang.

Da blir jeg tom for ord, når ho skal beskrives...

Jada, jeg vet jeg kan skru av tvn, men sønnen min liker programmet veldig godt ;) Det gjør igrunnen jeg også, hadde det ikke vært for henne.

Annonse

At du synes det - sier mer om deg enn om henne synes jeg.

Hun er svært dyktig musikalsk og har intelligent humor som overrasker stadig vekk.

At du ikke ser dette - hmm - kan det være at det er noe du ikke forstår? Og da er ditt beste "våpen" å kritisere?

Når du bruker omg, regner jeg med at du kanskje ikke er så langt over fjortisstadiet og det forteller meg enda mer om deg.

Ble litt paff den gangen jeg leste at Bjørnov og Benedicte Adrian vokste opp som naboer. Hvordan kunne to så talentfulle jenter være naboer?

Bjørnov har stort musikalsk talent, særlig for pianospill. Men det er absolutt mulig at hun kan slå om seg med dårlige vitser som folk syns er håpløse.

Jeg er selv utdanna pianist. Og synes hennes harselering med klassisk musikk og klaging over hvor kjedelig hun synes det har vært da hun drev med det som liten, i et land som Norge der klassisk musikk generelt er på tilbaketog, er usmakelig. Hun er ikke noe særlig dyktig pianist, men helt grei. Har hørt mye verre. Hun er sikkert også talentull komiker. Men liker ikke hennes arrogante fremtreden noe særlig.

Da jeg var liten, syntes jeg bestandig så synd på Ingrid B fordi hun var en grå mus og Benedicte A var (og er) slående vakker :-)

Hun er rett og slett ikke min greie, synes hverken det ene eller andre om underholdningen hennes. Men at hun er arrogant, må jeg si meg enig i. Hun var gjest på en kafè jeg jobbet på tidligere ved flere anledninger, og hun var utrolig sur og nedlatende.

Annonse

Anonym 11:46 er nok mindre intelligent enn HI siden hun ikke vet at folk har forskjellig sans for humor og forskjellige oppfatninger av hva som er morsomt. Enig med henne som trekker frem Hege Schøyen, dauer hver gang jeg ser henne på tv :)

Kunne godt tenkt meg å kjenne henne privat, så da er vel jeg tragisk også, da vel. Skitt med det. Synes faktisk at hun treffer spikeren på hodet i veldig mange av tekstene sine, og det er godt gjort. Om hun er en dyktig pianist? JA, til det hun har valgt å bruke spillingen sin til. Tror ikke hun har ambisjoner om å vinne en konkurranse i klassisk pianospill, men hvorfor i all verden skulle hun nå det. Det er ikke ALLE som synes det er det eneste som duger.

Hilsen en som liker både klassisk og moderne og mindre moderne musikk, og som vokste opp med "Dollie" på godt og vondt.

Tror ikke Ingrid Bjørnov har ambisjoner om å være bare en komiker. En stor del av tida hennes har gått med til å gjenopprette æren til de heksene som ble brent for en del århundrer siden. (nobody expects the Spanish inquisition!)

Derfor blir det ikke riktig å sammenligne henne med Schøyen, som ikke er noe annet enn en komiker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...