enna :-) Skrevet 29. september 2011 #126 Skrevet 29. september 2011 HURRA!!!! Gratulerer Håpefull38! Dette var moro lesning, nå ble jeg veldig glad på dine vegne. Blir spennende å høre hva hcg-blodprøven sier ;-) Jeg fikk for ikke lenge siden resultatet av blodprøve nr 2: hcg (13dpo): 166 hcg (15dpo): 366 Gravid er jeg iallefall :-D Lurer på om det er 2 stk som har klort seg fast, UL kan bli ekstra spennende. klem
håpefull_prøver Skrevet 29. september 2011 #127 Skrevet 29. september 2011 Gratulerer alle gravide! Må si jeg er imponert over resultatene, Penny vet hva hun gjør! Jeg har nettopp testet negativ etter ED+SD ved Ava Peter i St. Petersburg. Har tidligere mange negative IVF forsøk bak meg hos CFC. Er veldig uskikker på om jeg skal ta en nytt fersk forsøk hos Ava Peter eller prøve hos Serum. Enna, jeg ser jo at du har vært samme runden, hvorfor tror du man lykkes lettere på Serum?(det har virker jo slik). Er opplegget bedre enn hos Ava Peter? Og hvor raskt kan man komme i gang hos Serum, dersom man ønsker "personlig" egg donor? Kan jeg også spørre dere hvor mye det koster å kjøpe og frakte "strå" fra Danmark? Mange spørsmål dette, men jeg ble så positivt overrasket over deres graviditeter Og jeg vil så gjeren lykkes jeg også.....Tar man direkte kontakt med Penny via mail? Igjen, gratulerer! Ønsker dere alt det beste, nyt graviditeten!!
Diddi72 Skrevet 29. september 2011 #128 Skrevet 29. september 2011 Supert at du testet positivt Håpefull38!!!!! Glad på din vegne altså. Gratulerer :-))))) Blir spennende å høre om HCG resulatet også! Høres lovende ut med din HCG stigning da enna80! Håpefull_prøver; Her er linken til Serum: http://www.serum-ivf.com/ Det er bare å sende mail dit, og så kommer du i kontakt med Penny hvis du ønsker. Det er ikke store klinikken ;-)
Isola71 Skrevet 29. september 2011 #129 Skrevet 29. september 2011 Hurra Håpefull! Gratulerer så mye! Dette unner jeg deg virkelig. Skal bli spennende å høre hvor mange som har klort seg fast.
januar-jenta Skrevet 29. september 2011 #130 Skrevet 29. september 2011 Hurra hurra, så gøy med positive tester:) Det er jo det vi streber etter, og moro når folk får det til:)
Isola71 Skrevet 29. september 2011 #131 Skrevet 29. september 2011 Gratulerer til dere andre også, selvsagt! Det er moro å følge med på dere.
Gjest Pippi9 Skrevet 29. september 2011 #132 Skrevet 29. september 2011 Hurra Håpefull38!!! Jeg lurer også på om du har tenkt å fylle opp et helt fotballag ....? ;-) he-he - dette blir spennende! Her er link til tabeller med hcg-stigning for enkel, tvilling og trilling svangerskap.... http://www.betabase.info/
Gjest Pippi9 Skrevet 29. september 2011 #133 Skrevet 29. september 2011 Hurra Håpefull38!!! Jeg lurer også på om du har tenkt å fylle opp et helt fotballag ....? ;-) he-he - dette blir spennende! Her er link til tabeller med hcg-stigning for enkel, tvilling og trilling svangerskap.... http://www.betabase.info/
tingeling71 Skrevet 29. september 2011 #134 Skrevet 29. september 2011 Hipp hipp huuuuuurrraaaa! Så bra Håpefull. Kjempeflott. Veldig glad på dine vegne og håper det går fint fremover. Det kom et lite gisp fra meg når jeg leste gladnyheten i dag. Gratulerer til enna også. Også håper jeg det går bra med Klar når du prøver igjen.
Håpefull38 Skrevet 29. september 2011 #135 Skrevet 29. september 2011 Tusen takk for gratulasjoner:-) He he, Pippi, er veldig spent på hvor mange det er! Håper jeg får svar på HCG i morgen. Her er hva Penny sier: Wonderful news! Congratulations my dear. You have made me so happy!! It is an early positive pee test so who knows, maybe two?? Jeg har vært kvalm i hele dag. Litt bedre utpå kvelden. Var også veldig kvalm og svimmel i går, men da tenkte jeg det var medisinene som hadde begynt å tulle med meg siden jeg var så sikker på at dette ble negativt. Da jeg var gravid i fjor hadde jeg kun et par dager med litt kvalme, men ikke så tidlig. Nå ble også testen skarp positiv med en gang selv om det er veldig tidlig, så er derfor veeeldig spent på om det er mer enn en spire der! Håper for all del det ikke er mer enn 2 ;-)
Mumrikken :) Skrevet 29. september 2011 #136 Skrevet 29. september 2011 Gratulerer dere gravide!!! ) Der ser dere - Penny er mirakelkvinnen ;-)) Lykke til videre på veien mot ønskebarnet/ene ) Klem
lykkeligalene Skrevet 30. september 2011 #137 Skrevet 30. september 2011 Så hyggelig m positive tester:-) Gratulerer!!! Dere som skal i gang (igjen): Lykkelykke til! Kanskje vi må ta et oppfølgingstreff i høst - nå har det skjedd masse og blitt flere positive tester siden julitreffet:)))) Klemklem fra LA&gutta
veivalg Skrevet 30. september 2011 #138 Skrevet 30. september 2011 Heia Håpefull! Jeg er en av de som har fulgt spent med på sidelinjen og jeg syns det er helt fantastisk at det endelig ble din tur Håper virkelig du får nyte svangerskapet nå (og at det er maks 2 som har "flyttet inn" hos deg) ) Spennende tider! Lykke til til dere andre også, både med og uten positiv test. Vi satser på at vi alle kommer i mål til slutt!
Gjest Pippi9 Skrevet 1. oktober 2011 #139 Skrevet 1. oktober 2011 Hei Ninna68 og velkommen i klubben! Har sendt deg en pm vedr. gynekolog.
Diddi72 Skrevet 2. oktober 2011 #140 Skrevet 2. oktober 2011 Ufff.....Har tatt en urintest i dag og den kom som forventet negativ ut :-( Har heller ingen symptomer som tilsier annet. Regner med at Penny vil jeg skal ta en blodprøve til uken for å dobbeltsjekke utfallet. Hadde ET tirsdag 20. og det vil vel si at jeg er på dag 12 eller 13 i dag. (Vet ikke om tirsdagen teller med jeg). Formen har fortsatt vært dårlig. Den forbaskede allergien alså! snufsete, såre slimhinner og litt hodepine. Progestonen har gjort meg trøtt i tillegg. Måtte gå hjem fra jobb på tirsdag og ble hjemme ut uken faktisk. Beste var å holde seg mest mulig i ro, da slapp jeg iallefall litt av snufsinga m.m. Dette blir en tung dag :-( Realiteten skal synke inn, selv om jeg var forberedt!
MissTaurus Skrevet 2. oktober 2011 #141 Skrevet 2. oktober 2011 Her har det skjedd mye på en uke! Så leit at det ikke ble noe suksess for dere Diddi, januar-jenta og Klar:( Men, godt å se at du er klar for nytt forsøk Klar. Det er flott at Penny virkelig ser ut til å bry seg og tenker på alle muligheter for at det skal bli suksess. Gratulerer så mye til ennå og Håpefull! Virkelig på tide. Lykke til med rugingen.
Klar39 Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #142 Skrevet 2. oktober 2011 Det var trist Diddi :-( ta vare på deg selv. Veldig lei meg på dine veier og vet hvordan du har det i dag :-(. Håper du også har mulighet til å prøve igjen! Stor trøsteklem fra meg!! LA: Enig med deg at det hadde vært hyggelig med en høst treff :-) Det er morro å se at det har skjedd mye siden juli, 3 personer ble gravide på kort tid. Det gir meg håp og villjestyrke til å stå på videre. Veien til succes er kronglete....En dag må det bli min tur?? Jeg fikk mensen i går og starter opp igjen på medisiner i morgen. Regner med at det blir ET i løpet av uke 42. Det går fort! Jeg vil sette inn blastocyst denne gangen. Ha en fin søndag alle sammen!
Gjest farfalla Skrevet 2. oktober 2011 #143 Skrevet 2. oktober 2011 Veldig trist å lese, Diddi:-( Kjenner følelsen du har i dag. Håper formen din blir bedre. Varme tanker til deg.
Gjest Pippi9 Skrevet 2. oktober 2011 #144 Skrevet 2. oktober 2011 Det var synd Diddi37 :-( Håper du har pågangsmot og styrke til et nytt forsøk - da er det din tur! Imens god bedring. Ser ut til at du rekker et nytt forsøk Klar39 før jeg kommer i gang. Jeg skal nedreguleres om drøyt 2 uker, og da tar det vel enda litt tid etter det.
Merehei Skrevet 2. oktober 2011 #145 Skrevet 2. oktober 2011 Gratulerer til enna og håpefull38 med positive tester. Lykke til med nytt forsøk til klar39. Diddi72 så synd med negativ test, jeg hadde virkelig håpet at du skulle lykkes. Håper det ordner seg så du kanskje kan få gjort et forsøk til.
Merehei Skrevet 2. oktober 2011 #146 Skrevet 2. oktober 2011 Ops skrev Diddi72, skulle såklart være Diddi37. Skylder på ammetåka ;-)
Håpefull38 Skrevet 2. oktober 2011 #147 Skrevet 2. oktober 2011 Uff da, det var forferdelig synd, Diddi! Skal du starte på nytt forsøk nå? Klar39: Så bra at du er i gang igjen. Håper virkelig en eller to setter seg skikkelig fast denne gang!!! Tusen takk for alle gratulasjoner:-) Kvalmen er på plass, kjente den et par dager før jeg testet også. Men var da så sikker på at det ble negativt, så jeg trodde kanskje det var medisinene. Er også litt svimmel på morgenen og har begynt å få ømme pupper. Men jeg synes det er greit med litt symptomer, for da er det lettere å tro at man virkelig er gravid! De 10 ukene jeg var gravid i fjor var jeg ikke kvalm. Spent på om HCG- resultatet kommer i morgen! Legen min mente jeg skulle vente til onsdag eller torsdag før jeg tar en ny. Han sa jeg ikke skulle jobbe, men han ville se at HCG var slik det skulle før han sykemelder meg. Har høstferie denne uka, så da har jeg nå fri uansett. Miss Taurus og enna, har dere fått noen graviditetssymptomer?
enna :-) Skrevet 3. oktober 2011 #148 Skrevet 3. oktober 2011 Diddi37: Så leit du testet negativt, det var ikke slik det skulle gå :-( Håper du kommer igang igjen snart og at det da blir full klaff! Gode klemmer :-) Håpefull38: Nei, her er det dårlig med graviditetssymptomer gitt :-/ De lette menssmertene er borte, men brystene er så smått ømme. Skulle ønske jeg hadde flere symptomer (kvalmen kan holde seg borte altså). Har tatt ny blodprøve idag, så håper resultatet av den kan berolige meg litt :-)
MissTaurus Skrevet 3. oktober 2011 #149 Skrevet 3. oktober 2011 Håpefull; Har ikke kjent noen spesielle symptomer bortsett fra at puppene har vært ømme hele tiden. Jeg er også ganske oppblåst i magen, må prøve å kamuflere det litt:) Har ikke vært kvalm så det er jo bra. Nå har jeg nettopp kommet fra UL, og symptomene lyver ikke! Hjertet slo, og alt så normalt ut.
Klar39 Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #150 Skrevet 3. oktober 2011 ooohhhh :-):-) Så gøy med ett hjerte som slår, det må har vært en fin opplevelse! Hvor mange uker er du nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå