Klar39 Skrevet 24. september 2011 Forfatter #101 Del Skrevet 24. september 2011 Hei Pippi, Jeg ble ikke nedregulert så det kan jeg ikke svare på. Jeg synes alltid dette med medisener er stress så begynte å samle de så tidlig som mulig. Kjøpte noen medisiner i Norge, og Penny fikk en norsk dame som var i Hellas til å kjøpe noe til meg i Hellas og hun tok det med til Norge. Veldig snilt. Så har både greske og norske varianter her :-) Når det gjelder antibiotica så tok jeg Doxycycline og Zithromax. Fikk noen kommentarer at jeg skulle ha mye. I norge skal du gå max 15 dager på antibiotica og jeg fikk en resept på 2x 25 dager :-). Tok en antibiotica kur gjennom sommeren og startet opp igjen ved forsøk. Disse medisiner var enkelt å få i Norge. Medrol og Prednisolon er det samme, og enkelt å få i norge. Så har jeg hatt Cyclacur (white pils) nå (kjøpt i Hellas), dette er det samme som Progynova, som er enkelt å få i Norge. Abyl - E 75 mg var enkelt å få i Norge. Den greske variant heter Salospir. Så er det Filicine(gresk), som er det samme som Folsan. Her måtte apotheket i Norge bestille fra Tyskland, men det tok kun en par dager. Klexane er også enkelt å få i Norge. Viktig er å ha en original resept så de må sende den til deg i posten fra Serum. Jeg fikk også hjelp fra min gynekolog som ringte inn en del medisiner på apotheket. Du får kjøpt medisine hos Serum når du er der. Må betales kontant. Ha en fin lørdag :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143451140-nytt-lykke-tr%C3%A5d-for-hellas-farerer-edea/page/5/#findComment-143608597 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pippi9 Skrevet 25. september 2011 #102 Del Skrevet 25. september 2011 Takk for masse nyttig informasjon MissTaurus og Klar39! Ser ikke ut til at jeg skal gå like lenge på antibiotika, skal ta 2x100 mg Doksycykline daglig fra oppstart av behandlingen (etter nedregulering). Diddi37: du ble nedregulert ikke sant? hva tok du? MissTaurus: riktig god tur til Hellas - kos deg med en velfortjent ferie og avslappende dager :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143451140-nytt-lykke-tr%C3%A5d-for-hellas-farerer-edea/page/5/#findComment-143612436 Del på andre sider Flere delingsvalg…
enna :-) Skrevet 26. september 2011 #103 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg sniktestet idag og jammen ble den ikke positiv!!!!! :-D Endelig er det (kanskje) min tur :-D Tørr ikke helt å slippe jubelen løs enda, vil se en fin hcg-stigning først, men idag er jeg hoppende glad og veldig takknemlig. Penny er mirakelkvinnen!!! ;-) Var redd forkjølelsen med mye hoste og nysing skulle påvirke sjansene mine, men ser ut til at en tøffing (eller to??) klorte seg fast alikevel :-) Hvordan går det med dere andre? Vi har en spennende uke foran oss, krysser alt jeg har for at alle sammen er gravide! Gode klemmer :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143451140-nytt-lykke-tr%C3%A5d-for-hellas-farerer-edea/page/5/#findComment-143614851 Del på andre sider Flere delingsvalg…
enna :-) Skrevet 26. september 2011 #104 Del Skrevet 26. september 2011 Pippi9: Jeg har tatt "Procren Depot 3,75mg" for å nedreguleres ved mine tidligere ED forsøk, den fåes i Norge... Trengte ikke å sette en ny på dette forsøket da jeg fremdeles er nedregulert etter den jeg satte tidligere i år. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143451140-nytt-lykke-tr%C3%A5d-for-hellas-farerer-edea/page/5/#findComment-143614895 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klar39 Skrevet 26. september 2011 Forfatter #105 Del Skrevet 26. september 2011 Gratulerer så mye enna ;-). Det var så veldig fortjent. Dette skal nok gå bra skal du se!! Jeg har også sniktestet i dag og den var negativ :-(. Har gråtet masse i dag, og innstiller meg at dette forsøket ikke vil gå bra. Kom meg på jobb (litt senere) og fått litt trøst, så har det litt bedre nå. Sendte mail til Penny og dette fikk jeg i svar. Hello Diane I understand you are anxious to get a result but you have tested too early. Urine pregnancy tests are not that sensitive. It would be one day early if you tested in a blood sample in a lab. With a home pregnancy kit is at least 3 days early. So please continue to take your medication and test again preferably in two days or tomorrow by a blood test. Please DO NOT STOP YOUR MEDICATION. Best wishes Penny Så det kan jo hende at det var for tidlig å teste for meg med urintest og at jeg er en av disse personer som produserer HCG sent. Synes som regel at de fleste tester positivt tidlig. Skulle egentlig til legen i dag men avbestilte timen. Skal ta blodprøve i morgen da, siden Penny sier at det først er riktig dag i morgen. Har hatt noe positive signaler denne gangen, og hadde så veldig menssmerter i går uten at mensen har kommet. Men.. akurat nå har jeg ikke stor tro på at dette går veien, men skal ikke gi opp til jeg få resultat av blodprøven. Ønsker dere andre lykke til :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143451140-nytt-lykke-tr%C3%A5d-for-hellas-farerer-edea/page/5/#findComment-143615171 Del på andre sider Flere delingsvalg…
januar-jenta Skrevet 26. september 2011 #106 Del Skrevet 26. september 2011 Heisann! Jeg har fulgt med på sidelinjen på dere damene som har vært nedover til Athen, utrolig spennende:) Mange av dere har jo vært her inne på forumet så lenge jeg har vært her, og til og med enda lenger. For øyeblikket har jeg akkurat gjennomført første ivf på riksen, noe som ser ut ender negativt, også blir det jo 2 forsøk til før jeg må ta stilling til noe. Men da er jo akkurat dette kanskje muligheten min hvis det ikke klaffer på riksen! AMH min fikk jeg beskjed om er lav, på 1.0. Og at jeg har få gode egg igjen. Sier seg selv når jeg fikk ut 8 egg denne gangen og bare 2 av de var modne. 25 % gode egg! Så det jeg lurer på, hva ligger det i pris sånn ca med EA/ED?? Masse lykke til alle her inne, nå fortjener vi alle å få en liten en i magen snart:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143451140-nytt-lykke-tr%C3%A5d-for-hellas-farerer-edea/page/5/#findComment-143615433 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpefull38 Skrevet 26. september 2011 #107 Del Skrevet 26. september 2011 HURRAAAAA Enna!!!!! Gratulerer med positiv test!!!! Har du kjent noe underveis? Klar39: Håper virkelig Penny har rett!! Men siden du hadde fått beskjed om at testdag er på dag 12, synes jeg det var rart at hun sa at det var for tidlig med blodprøve nå. Jeg fikk beskjed om at jeg kunne teste på dag 10 med blodprøve og dag 12 med urintest. Men nå har jeg satt inn blastocyster da. Gynekologen min mente jeg burde prøve å la vær med å snikteste, så får se om jeg klarer å holde meg til lørdag;-) Dag 11 er jo enda tidlig. På CFC skal man jo vente til dag 14. Skjønner at du er lei deg, man har jo så store forventninger nå! Go`klem til deg fra meg:-) Januar-jenta: Jeg har regnet på at med EA for meg, så kommer det på omtrent det samme som ett IVF- forsøk i Danmark. Det kom på 3130 euro for forsøket og medisiner. Så gikk det ganske mye penger for reise siden jeg måtte bestille billetter dagen før jeg skulle dra. Reise og overnatting kom på ca 12.000 kr. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143451140-nytt-lykke-tr%C3%A5d-for-hellas-farerer-edea/page/5/#findComment-143615535 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddi72 Skrevet 26. september 2011 #108 Del Skrevet 26. september 2011 Klar; Ikke gi helt opp enda da!!! Det bare må slå positivt ut om en dag eller tre. Sender deg masse gode klemmer og krysser fortsatt alt som krysses kan :-) enna; Såååå utrolig heldig du er. Gratulerer masse :-) Rørt her jeg leser.... Blir nok festen seg godt denne gangen! Stor klem!! Pippi; Jeg er nedregulert på Procren som enna. Kjøpte faktisk med Decapetyl fra Tyrkia i sommer, men valgte å bruke procren da jeg fikk tak i det her hjemme. Hadde jo også tatt det etter lapraskopien i fjor, så det var litt kjent....selv med bivirkninger som hodepine og nattesvette. Håpefull; Hvordan går d med deg? Symptomer enda? Jeg er i noe bedre form og i full jobb igjen. Fikk svar fra Penny i dag om at vi ikke skulle bekymre oss for allegien, men kjenner den sitter langt inne. Har ikke helt trua og ei noen symptomer her. Men humøret er ikke så verst da :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143451140-nytt-lykke-tr%C3%A5d-for-hellas-farerer-edea/page/5/#findComment-143616098 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pippi9 Skrevet 26. september 2011 #109 Del Skrevet 26. september 2011 Gratulerer Enna! Har lest profilen din og det var jammen på tide :-)) Endelig. Kanskje det er flere enn en som har klort seg fast?! Ble litt forskrekket når du skriver at du har vært nedregulert siden i vår..... vil det si at du har vært i "overgangsalderen" i mange måneder, hva med mensen?? Høres ut som en skikkelig hestekur, får litt angst av slikt. Hadde du mye bivirkninger? Jeg har vært nedregulert før med nesespray Synarela og slapp billig unna bivirkningene, men kanskje andre boller med denne kraftdosen ... Neimen Klar39 da - det er jo altfor tidlig å vite for sikkert. Stol på Penny! Det er veldig vanlig at de som tester tidlig, tester negativt først før det snur etter noen dager. Hold motet oppe - løpet er IKKE kjørt! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143451140-nytt-lykke-tr%C3%A5d-for-hellas-farerer-edea/page/5/#findComment-143616187 Del på andre sider Flere delingsvalg…
enna :-) Skrevet 26. september 2011 #110 Del Skrevet 26. september 2011 Tusen takk for gratulasjoner jenter :-) Tok en blodprøve idag, håper å få svar på den imorgen.. Klar39: Kysser fingre & tær for at testen blir positiv om ett par dager. Heier fremdeles på embryoene dine jeg!! god-ikke-gi-opp-klem :-) Håpefull38: Kan ikke si jeg har kjent noe spesielt, merket litt igår at jeg hadde/har lette mensensmerter. Har spottet litt brunt (beklager detaljer her altså) de siste 2-3 dagene og bittelitt rødt/fersken farget idag, ellers ingenting. Hva med deg, kjenner du noe? Diddi37: Godt å lese at formen din er bedre :-) Pippi9: Har merket svært lite til nedreguleringssprøyta, har tatt hormoner iform av p-piller eller østrogentabletter (progynova/cyclacur) omtrent hele tiden, kun opphold for å la mensen komme. Det vises kun ved UL (som det har blitt mange av *sukk*) at jeg fremdeles er nedregulert. Ha en fin kveld alle sammen :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143451140-nytt-lykke-tr%C3%A5d-for-hellas-farerer-edea/page/5/#findComment-143617118 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpefull38 Skrevet 26. september 2011 #111 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg har hatt murringer siden 2 dager etter innsett, og de har bare tatt seg opp. I går og i dag har jeg hatt veldig mensenfølelse. Skikkelige murringer. Er også blitt ganske oppblåst i dag, så håper dette er fordi jeg er gravid og ikke for at mensen er på tur!! Kjenner ikke så mye på morgenen og formiddagene, men det kommer utover dagen/ettermiddagen. Men det er sjelden jeg har så kraftige mensenmurringer, så tar det som et positivt tegn(ihvertfall foreløpig)!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143451140-nytt-lykke-tr%C3%A5d-for-hellas-farerer-edea/page/5/#findComment-143617319 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klar39 Skrevet 27. september 2011 Forfatter #112 Del Skrevet 27. september 2011 Da var jeg å tok HCG blodprøven i dag, og desverre så hadde jeg rett. Resultatet ble under 5 :-(. Nå har jeg i hvert fall svaret. Lei meg i dag, fordi jeg hadde bitte litte håp igjen. Var selvfølgelig klar over at det er ingen garantier i dette gamet, men håpet var veldig stor. Må nå ta kontakt med Penny og høre om veien videre. Det må være en grunn til at eggene ikke vil feste seg, eller er dette bare uflaks? Blir veldig usikker er. Er sikkert på at jeg ikke er klar til å gi meg. Lykke til Håpefull og Diddi, krysser alt jeg har at dere får postivie tester om bare noen dager !! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143451140-nytt-lykke-tr%C3%A5d-for-hellas-farerer-edea/page/5/#findComment-143619294 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pippi9 Skrevet 27. september 2011 #113 Del Skrevet 27. september 2011 Det var leit å høre Klar39 :-( kan hende det var uflaks som du sier, selv om sjansene er høye så er de jo ikke 100% .... dessverre. Godt å høre at du ikke gir deg så lett - Penny har sikkert noen gode forslag til perfeksjonering av opplegget på lur. Fikk du noen på frys, eller får man ikke det ved EA? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143451140-nytt-lykke-tr%C3%A5d-for-hellas-farerer-edea/page/5/#findComment-143620134 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klar39 Skrevet 27. september 2011 Forfatter #114 Del Skrevet 27. september 2011 Hei. Nei, desverre er det ikke 100% sikker. Det ble 3 egg på frys fra denne donoren og "mitt" sæd. Jeg kunne ha det på mitt navn og det koster 1000,- euro. Jeg har vært veldig i tvil her. Tenkte først positivt: hvis jeg blir gravid med tvillinger, så ønsker jeg ikke noe søsken forsøk uansett.Jeg har hørt litt med Penny tidligere om dette og spurt om hva hun mente var best. Det er jo aldri sikkert om alle 3 egg overlever. Hun anbefalte litt mer "investigations" og ferskforsøk. Tror nok jeg heller vil øke sjansene og gå for ett fersk forsøk med en garanti på 3 gode egg, og ikke tar sjansene på at ikke alle disse frosne egg overlever. Har ett strå med sæd igjen da :-) Få pleie meg selv i noen dager og ta det med ro. Nyter det fine været som kommer og drikke vin. Så få jeg ta en prat med Penny om noen dager. Bare ett tips når det gjelder å ta blodprøven i Oslo. Jeg dro direkte til Furst i Oslo Sentrum og spurte om å få ta en HCG blodprøve. Det kostet 30 kroner og jeg kunne ringe inn å få svaret samme dag mellom 1500 og 1600. Effektivt og deilig å få svaret etter så kort tid. I tillegg slapp jeg å få en time hos fastlegen og alt det styret. Jeg gjør det igjen neste gang. Så slipper jeg å ta disse urinprøvene. Dette ble i hvert fall en positivt opplevelse i dag. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143451140-nytt-lykke-tr%C3%A5d-for-hellas-farerer-edea/page/5/#findComment-143620364 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddi72 Skrevet 27. september 2011 #115 Del Skrevet 27. september 2011 Nei nei nei....det var ikke gode nyheter Klar :-( Så lei meg på dine vegne!! Hadde virkerlig håpet at det skulle gå din vei!! Dette var iallefall ikke fortjent. Trøsteklem. Godt å høre at du ikke gir deg, men ser på mulighet videre. Har tenkt å gjøre det samme selv hvis det ikke blir positivt på meg denne gangen heller. Driver og undersøker litt rundt økonomien og tanker rundt type forsøk slik som du beskriver. Snakket kort med Penny der nede om hvis det ikke gikk denne runden også, og må tenke litt på d hun sa da. Kos deg så best du kan de nærmeste dagene og så håper jeg vi snakkes snart igjen om planen videre :-)) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143451140-nytt-lykke-tr%C3%A5d-for-hellas-farerer-edea/page/5/#findComment-143620670 Del på andre sider Flere delingsvalg…
januar-jenta Skrevet 28. september 2011 #116 Del Skrevet 28. september 2011 Så kjipt at det ikke har klaffet for flere av dere som var nedover til Athen! Men det er bare å brette opp armene og få pågangsmotet på plass, for baby - det skal vi alle få til slutt:) Jeg har 2 forsøk igjen på Riksen, men ser jo det at det er veldig vanskelig for meg å bli gravid etter 9 ins og 2 ivf - og ikke i nærheten en gang. Så har faktisk begynt å planlegge alternativ B, og ahr vært i kontakt med EGV og AVA PETER i Riga - en del billigere der har jeg funnet ut. Fått svar allerede og det blir mitt prosjekt til sommeren hvis jeg ikke er gravid innen da. Noen som har noe info om de klinikkene i Riga?? Vært i kontakt med de? Hvorfor har dere alle valgt Athen og Serum? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143451140-nytt-lykke-tr%C3%A5d-for-hellas-farerer-edea/page/5/#findComment-143622961 Del på andre sider Flere delingsvalg…
enna :-) Skrevet 28. september 2011 #117 Del Skrevet 28. september 2011 Dette var triste nyheter Klar39 :-( Hadde virkelig håpet det var din tur nå, godt å lese at du har ingen planer om å gi opp!! Håper du kommer snart igang igjen, og at neste gang så er gull-embryoene på plass :-) klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143451140-nytt-lykke-tr%C3%A5d-for-hellas-farerer-edea/page/5/#findComment-143623039 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klar39 Skrevet 28. september 2011 Forfatter #118 Del Skrevet 28. september 2011 Takk for det Diddi og Enna :-). Her er jeg i gang igjen og det skjedde fortere en jeg trodde. Fikk en mail fra Penny i dag om at hun har en ny donor til meg som er en av hennes beste. Skal gi henne beskjed om når mensen kommer og hvilken medisiner jeg har igjen så kan jeg starte opp igjen med en gang. Hun mener at jeg har en like god sjans til å lykkes nå. Så er ved godt mot igjen! Har bestilt time hos gynekolog i morgen, vil gjerne sjekke ut om alt ser bra ut. Så er jeg på igjen. Litt stressa i dag, men jeg får ta en dag av gangen. Mensen har ikke kommet enda men regner med at den er på plass igjen snart, den har da aldri sviktet meg før. Kommer desverre alltid :-) Forhåpentlig for siste gang på lenge nå. Januar-jenta: Så trist at det heller ikke har klaffet for deg denne gangen heller! Det er godt å ha en plan B. Jeg tror ikke at Serum er så mye dyrere enn de andre klinikker? På serum har de en programm som heter "donor rescue programm" som koster 3000 kroner. Det er alltid dyrt med reise og hotell siden en må booke billett veldig sent. Flybilletten min ble ikke så mye dyrere enn det var til Cøpenhavn. Jeg har bare lest positivt om Serum på nettet, både på de norske og de engelske sider. Jeg hadde en god magefølelse, god dialog med klinikken og det var det viktigste i min avgjørelse. Og nå som jeg har vært der, har jeg heller ingen problemer med å reise tilbake. Opplever at de bry seg om deg og vet hvem du er. Det er veldig viktig for meg i denne processen siden jeg er singel og er alene i denne processen. Lykke til og forhåpentlig så slipper du å reise noen andre steder :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143451140-nytt-lykke-tr%C3%A5d-for-hellas-farerer-edea/page/5/#findComment-143623374 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klar39 Skrevet 28. september 2011 Forfatter #119 Del Skrevet 28. september 2011 Glemte å spørre deg Enna om hvordan det går med deg? Har du fått resultatet fra HCG blodprøve? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143451140-nytt-lykke-tr%C3%A5d-for-hellas-farerer-edea/page/5/#findComment-143623381 Del på andre sider Flere delingsvalg…
enna :-) Skrevet 28. september 2011 #120 Del Skrevet 28. september 2011 Klar39: Så moro at du allerede er igang igjen, bare noen uker til så er du ruger igjen ;-D *Hurra* Det blir spennende å følge deg! Går bra her, spottingen er borte (*bank i bordet*) og kjenner bare noen lette menssmerter av og til. Fikk svar på HCG prøven og den var på 166, har lest at det er ganske høyt til å være bare 13 dpo, så dette kan bli veldig spennende... Tok blodprøve nr 2 idag, så nå krysses fingre & tær for at det er fin hcg-stigning :-) Håpefull38: Høres veldig lovende ut med murringene ;-D Diddi37: Heier på deg og embryoene dine! Håper de graver seg godt ned nå :-) Gode klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143451140-nytt-lykke-tr%C3%A5d-for-hellas-farerer-edea/page/5/#findComment-143623707 Del på andre sider Flere delingsvalg…
enna :-) Skrevet 29. september 2011 #121 Del Skrevet 29. september 2011 Januar-jenta: Trist at det negativt forsøk på deg :-( Håper at spiren (e) klorer seg fast neste gang! :-) Har ingen erfaringer med de 2 klinikkene i riga (har "bare" vært på ava-peter, st.petersburg og serum), vet det er en del riga farere på "ønskebarn forum". Valgte Serum fordi jeg leste så mye positivt om Penny og klinikken, ikke lest noe negativt i det hele tatt! (må innrømme at jeg skulle ønske jeg byttet til serum tidligere). Kommunikasjonen med Penny er kjempebra og føler at Penny er genuint opptatt å få pasientene sine gravide. Penny er mirakelkvinnen ;-D klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143451140-nytt-lykke-tr%C3%A5d-for-hellas-farerer-edea/page/5/#findComment-143625569 Del på andre sider Flere delingsvalg…
enna :-) Skrevet 29. september 2011 #122 Del Skrevet 29. september 2011 Januar-jenta: Trist at det ble negativt forsøk på deg :-( Håper at spiren (e) klorer seg fast neste gang! :-) Har ingen erfaringer med de 2 klinikkene i riga (har "bare" vært på ava-peter, st.petersburg og serum), vet det er en del riga farere på "ønskebarn forum". Valgte Serum fordi jeg leste så mye positivt om Penny og klinikken, ikke lest noe negativt i det hele tatt! (må innrømme at jeg skulle ønske jeg byttet til serum tidligere). Kommunikasjonen med Penny er kjempebra og føler at Penny er genuint opptatt å få pasientene sine gravide. Penny er mirakelkvinnen ;-D klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143451140-nytt-lykke-tr%C3%A5d-for-hellas-farerer-edea/page/5/#findComment-143625576 Del på andre sider Flere delingsvalg…
enna :-) Skrevet 29. september 2011 #123 Del Skrevet 29. september 2011 Januar-jenta: Trist at det ble negativt forsøk på deg :-( Håper at spiren (e) klorer seg fast neste gang! :-) Har ingen erfaringer med de 2 klinikkene i riga (har "bare" vært på ava-peter, st.petersburg og serum), vet det er en del riga farere på "ønskebarn forum". Valgte Serum fordi jeg leste så mye positivt om Penny og klinikken, ikke lest noe negativt i det hele tatt! (må innrømme at jeg skulle ønske jeg byttet til serum tidligere). Kommunikasjonen med Penny er kjempebra og føler at Penny er genuint opptatt å få pasientene sine gravide. Penny er mirakelkvinnen ;-D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143451140-nytt-lykke-tr%C3%A5d-for-hellas-farerer-edea/page/5/#findComment-143625570 Del på andre sider Flere delingsvalg…
enna :-) Skrevet 29. september 2011 #124 Del Skrevet 29. september 2011 Ups! Beklager trippel-postingen :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143451140-nytt-lykke-tr%C3%A5d-for-hellas-farerer-edea/page/5/#findComment-143625590 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpefull38 Skrevet 29. september 2011 #125 Del Skrevet 29. september 2011 Jippiiiii!!!! Jeg har også sniktestet i dag, og den ble sannelig positiv med en gang:-) Var fast bestemt på å vente til lørdag, men så fikk jeg vanlige mensensmerter i går og i tillegg litt blod på papiret. Var helt sikker på at det var mensen som kom. Har bare vært litt, men virker sikkert mer siden jeg går på blodfortynnende. Var så vidt litt rødt nå. Håper det gir seg, jeg vil ikke gå å være nervøs hele tiden i mange uker. Skal få tatt en HCG-prøve i dag, så får vi se hva den sier. Er veldig spent på hvor mange som har slått leir der inne nå ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143451140-nytt-lykke-tr%C3%A5d-for-hellas-farerer-edea/page/5/#findComment-143625763 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå