Baby<3 Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 jeg tok en rfsu test i dag, den skal jo liksom kunne vise riktig resultat 6 dpo, jeg er i dag 9 dpo og testen var helt blank, men det er vel kanskje for tidlig?? jeg har kun en cb digital her som jeg tenkte å ta når jeg er sikker på at den viser riktig. siden jeg ikke aner hvor lang syklus jeg har så må jeg gå etter dpo, fikk positiv el test 24 og 25 juli. når burde jeg ta den digitale?
MammaMø med to små Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 ikke før IKM dagen! Jeg testet negativt 9 og 11 dpo, men på ikm-dagen (14dpo) testet jeg positivt. Rfsu testene er stort sett bare tull, de viser ofte feil resultat. Ikke gi opp håpet, det er fortsatt mulighet:-)
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 4. august 2011 #3 Skrevet 4. august 2011 vent til helgen eller mandagen hvis ikke tanta har kommet da så har kroppen hatt litt tid til å få økt hcg
Baby<3 Skrevet 4. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2011 ok, takk for svar... da tar jeg den på tirsdag da er jeg 14 dpo, da burde den vise riktig resultat ?! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå