Gå til innhold

hvor gamle er barn når de begynner å bli skremt av skumle figurer og andre ting de ser???

Anbefalte innlegg

jeg begynte nettopp å tenke på det siden gutten på 6 mnd krabber rundt på gulvet her mens jeg er buffy på tv'n..

ser ikke ut som han forstår at det er skumle ting på tv'n ennå, men det er da vel sikkert ikke lenge til?

jeg burde kanskje begynne å være litt mer forsiktig med hva som står på tv'n :S

når begynte deres små å bli skremt av ting de så?

er jo garantert forskjellig fra unge til unge, men sånn ca alder??

Takk for svar.

Fortsetter under...

hmm, min sønn på 3 år er svært lite redd av seg, så han er som regel ikke redd noe på TV'n, men så ser han bare på barneprogram da :) Hvis vi ser en skummel film på kvelden etter at han er lagt blir han ikke redd lydene heller :)

Men jeg vil tippe at barnet kan bli skremt fra de kan se/høre TV'n, for skarpe lyder og plutselige figurer som er "skumle" kan jo få nervene til å hoppe i de fleste, og barna skjønner jo ikke at det "bare er på TV"...

nei det er liksom dette jeg er så i tvil om.. jeg ser jo at en ekkel vampyr på tvskjermen er skummel.. han har ennå ikke brydd seg om sånnt.. men er liksom litt redd for at han plutselig skal bli livredd av noe på tv'n..

sitter jo ikke og ser tv hele dagen heller.. men jeg er alenemor og det blir litt for stille i huset dersom tv'n ikke er påslått ..

men som regel står den på playhouse disney :P hehe

guuuud som jeg er lei av de seriene :P lol

ha på radio :) Det gikk det i støtt hos oss når jeg var hjemme i perm, nrk mp3 ;) Så kan du heller sette på TV'n når ungen sover lur, kjenner veldig godt til det å ha TV'n som "venn" når det er stille hjemme ;)

Min jente som er 2 imorgen begynte å blitt litt redd for et par tre uker siden. "its scary mommy" sier hun og gjemmer seg bak en stol eller døråpningen til jeg har skiftet kanal eller skrudd av tv'en..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...