OktoberGutt09<3MaiPie12 Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 Noen som har hatt det? Vet ikke hvorfor jeg innbiller meg at jeg er gravid igjen, har bare en rar følelse:P vet jo at jeg ikke bør håpe for mye etter første forsøk da, men føler meg så tussete og rar. Hehe Syklusen min har vært på ca 31 dager, etter jeg ble behandlet med cellegift for å avslutte en graviditet utenfor livmoren i mai. Første normale mens etter dette var 18 juni og siste mens var 18 juli. Men har en del "tegn" som jeg lurer på om er er flere som har eller har hatt før ikm: svimmel, uvel i magen, luftsmerter, murringer i ryggen, skiftende humør, stikkinger nederst i magen, hovedsakelig på høyre side. Den siden hadde jeg mest vondt i når jeg mista i april, blir derfor litt nervøs i tillegg:S har også hatt en del slim, først hvitt og nå blankt... Kan man merke det så tidelig? Merket nok ting med første mann og, men da var jeg ikke så nervøs for å miste, så tenkte nok ikke så mye på det.. tenker å teste i slutten av neste uke... Blir veldig glad for svar:)
kei80 Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Tøft å høre hva du har vært gjennom.Håper det har klaffet denne runden for deg:) vanlige tidlige gravidtegn: Økt utflod/anderledes utflod,vonde bryster/ømme,hodepine,ta lett til tårene,hissig/ustabilt humør,økt sexlyst,økt appetitt,svimmelhet. Masse lykke til! krysser for deg
OktoberGutt09<3MaiPie12 Skrevet 4. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2011 Tusen takk:) Ja, det var veldig tøft.. En tid med mye usikkerhet! Jeg var heldig som fikk beholde egglederen, men er så utrolig redd for at den har blitt skadet slik at en evt graviditet vil sette seg der igjen:( Jeg har veldige murringer i bekkenet.. Jeg hadde bekkenløsning med mini som aldri ble bra og satser på det er noe hormonelt som gjør at det "maser". Er livredd for en ny exu! Men, jeg får heldigvis tidlig UL neste gang:) Er du prøver også? Isåfall ønsker jeg deg masse lykke til:)
kei80 Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 Jeg ser den. Du vil nok få tett oppfølgning og ikke minst babyn du fortjenner. Jeg er vel det, men tar det veldig pent da helsen min er så dårlig etter forrige svangerskap så noe delt. Jeg har to jenter fra før så har en rik hverdag heldigvis:) Hold meg oppdatert,spenndene med deg!
shiepo og magetrollet<3 Skrevet 5. august 2011 #5 Skrevet 5. august 2011 Jeg opplevde flere tegn på graviditet før ikm, men tenkte ikke selv over at det var på grunn av at jeg kunne være gravid. Jeg var utrolig sliten,konstant, og ble annpusten for alt og ingenting! Trodde selv at det var på grunn av mye jobbing og alt som skjedde på utøya og i oslo den 22, juli, men skjønte jo fort at det var noe mer som var på gang;) Pms forsvant før mensen og fikk heller ingen tegn til at jeg skulle få mensen(dagene før ikm) sånn som jeg pleier. Dagene etter ikm, og positiv test startet en haug med stikkninger/murringer nederst i magen, og de er der enda, ettersom jeg kun er 5+2 i dag:) Lykke til! kanskje du har en liten spire i magen?
MammaMø med to små Skrevet 5. august 2011 #6 Skrevet 5. august 2011 jeg hadde en haug med symptomer før ikm denne gangen:) murringer, verking i rygg, øm brystvorte(KUN EN), klødde på puppene, kvalm til tider, svimmel, tisset mer enn før og så videre... Masse typiske symptomer:) og jeg er 6+1 i dag! :-) Så det er fullt mulig med symptomer før ikm som viser seg å være mer enn bare pms:)
OktoberGutt09<3MaiPie12 Skrevet 5. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2011 Ååå gratulerer til dere begge!! jeg er veldig spent på om magefølelsen stemmer, eller om jeg bare innbiller meg ting! Magen min er iallfall rar og jeg føler meg veldig oppblåst. Et av barna på jobb kommenterte at jeg hadde lagt på meg i ferien Hehe barn er brutalt ærlige! Jeg skal oppdatere når jeg har testa, tenker å teste neste torsdag (hvis jeg klarer å holde meg;) da skal jeg til jordmor samtale:) blir godt å få snakket ut om det som skjedde i vår! Vi gleder oss veldig over han vi har, men det hadde jo vært fint med et søsken:) håper at det går bedre neste gang... Kjenner jeg er veldig var på ubehag som minner om exu'en:S jeg er iallefall glad for at vi har vært så heldige å få en frisk gutt og at jeg ikke er førstegangs.. da hadde jeg nok, om mulig tatt det enda tyngre.. oddsene er jo faktisk på min side, så jeg håper, håper:) Ønsker dere ei fin helg:) takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå