Gå til innhold

Jeg er 5 uker på vei og har menssmerter , bekymret !

Anbefalte innlegg

Endelig så har vi klart å bli gravide etter 7 Mnd prøving .

Skulle hatt mensen på mandag , tok test på søndag som var positiv men har hatt sånn mensmurringer. PÅ søndag hadde jeg veldig vondt i lysken pÅ begge sider . Nå har det godt over til mer menssmerter.. Nesten hele tiden.. Er så slitsomt ... Har ingen blødninger ..

Er dette normalt ? Var ikke sånn ved forrige svangerskap...

Fortsetter under...

Gjest Milla med 1 Jente og Spire

Hei:)

Både foorige gang og denne gangen har jeg hatt menssmerter i en ukes tid rundt uke 4/5. I morgen er jeg 7 fullgåtte uker, og det hender fortsatt at det kommer noen kortvarige tak.

Jeg er ikke bekymret for det, da jeg mener å ha hørt at det er ganske vanlig:)

veldig veldig vanlig.

Det er livmorbåndene (ligamentene) som strekker seg...livmoren din går fra å være ganske liten til å skulle romme et lite menneske så det kan hende du vil kjenne slike smerter hele svangerskapet. Jeg hadde så ekstreme smerter sist (livmora mi strakk seg så mye av gangen) at jeg ikke klarte å gå. i tillegg til bekkenløsning så var ikke det en hyggelig opplevelse..

Men det er som sagt veldig vanlig med menssmerter, har det fortsatt ganske heftig og jeg er 6 uker idag:)

Gjest Kira 1+1 underveis ♥

Jeg hadde det heller ikke i mitt forrige svangerskap, så ble like bekymret som deg over disse smertene. Gikk liksom bare å ventet på mensen selv om jeg hadde positiv test.

Tror jeg hadde slike type smerter hver dag i flere uker, er nå i 12.uke og kjenner de fortsatt innimellom. Så slapp av, det er helt normalt;)

Jeg har og voldsomme menssmerter! Begynte ny tråd, men så så jeg din etterpå:) leser rundtomkring på nettet, og det er visst VELDIG normalt. Men skremmende, siden det kjennes liknende to ganger jeg har mista før. Men så lenge det ikke er noen blødning må vi vel bare prøve å slappe av, og om det så kommer blødning trenger det vel ikke være noe da heller:s

Annonse

Hei. Er 9 uker på vei å har hatt mens smerter si den det taket jeg skulle ha mensen... Kommer i tak i korsryggen oxo. Bestilte meg time til jordmora i dag å hun sa det var veldig normalt å ha sånne smerter. Var nesten posetivt å ha sånne smerter faktisk.. For da utvikla å strekte livmora på seg:):) men ble jammen bekymra jeg oxo. Husket ikke att jeg hadde d sånn m mine 2 første barn:) lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...