Gå til innhold

Hva går det av folk som tegner opp øyenbrynene sine så voldsomt?

Anbefalte innlegg

Jeg vet om flere som tegner opp øyenbrynene sine slik at det ser ut som de er streket opp med tykk, svart sprittusj. Gjerne også i en unaturlig fasong eller for høyt oppe. Ser de ikke hvor unaturlig det ser ut? Om ikke i speilet, for der kan man jo se seg litt "blind", men ihvertfall på bilder?

Fortsetter under...

Aner ikke. Men jeg håper de fortsetter, for det er så utrolig gøy å se på. Og enda bedre blir det når småjenter (under 25) barberer av seg brynene, tegner på nye, drar på fylla, spyr og griner og tørker bryna rundt i ansiktet før de kommer seg ut på byen. Fantastisk! =))

Annonse

Man må regne med at de har speil hjemme, og har vurdert saken. Konklusjonen er da at de ønsker å se slik ut og synes det er pent.

Det er mye annet jeg heller ikke ville gjordt, som å ha på stringtruse som vistes over bukselinningen (ville ikke kommet på å bruke stringtruse i det hele tatt egentlig), bruke flytende eyeliner på dagtid, farge håret platinablondt osv. Det betyr ikke at jeg gidder å ha sterke meninger om de som gjør det...

De som går rundt og er orange i ansiktet er også ganske morsomme! Særlig når de tar to ansikter tett-i tett-bilder sammen med normale mennesker. At de da ikke ser at de ligner en voksdukke fra et skrekk-kabinett?Tror mange smører sminke innpå øynene, siden de selv ikke ser at de ser veldig syke ut..

De har nok bare sett for mye på "malcolm i midten", vhor storebroren ble barbert all over og så tegnet han hårene, brynene og alt på igjen med svart sprittusj........

Jeg husker at det var vanskelig å slutte å tuppere luggen da 80-tallssveisen for jenter ble ut..... Det tok noen år å avvennes ;) Så det er vel litt det samme med de som tegner slike bryn du beskriver?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...