Gå til innhold

Nabokona driver og snylter sykepenger fordi hun er så tjukk og ikke klarer alt:(

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg blir mektig provosert av mennesker som spiser seg tjukke og når de ikke klarer og jobbe 7,5 timer pr dag så er den eneste utveien sykemelding:(

Forresten er ikke sykemeldingsreglene innstrammet nå?

Fortsetter under...

Hva i alle dager vet du om hennes sykemeldingsgrunnlag? Hun kan faktisk ha sykdommer, medisiner som gjør henne overvektig!

Prøv å tenke litt før du snakker, eller la vær å åpne kjeften din!

Tviler sterkt på at hun går på medisiner som gjør henne overvektig, hun skrev på bloggen sin for 2 dager siden at hun hadde inntatt en 2 liters boks med iskrem til kveldsmat! Hadde vel vært bedre og tatt 2 skiver og en kopp te før man skal legge seg??

Det heter trøstespise fordi man vet man er en taper og ikke klarer og synes synd på deg selv!:-)

HI

Hvis det er den eneste slutningen du klarer å trekke, så tror jeg det er fånyttes å prøve å forklare deg at verden er mer kompleks enn du har forstått, og at det kan finnes problemer og lidelser hos mennesker som ikke krever gips eller krykker.

Overlat sykemeldingene til damens fastlege du, og se heller om det står no' nytt i Se og Hør :-)

Da kan det nok hende at nabo'en din sliter litt med spiseforstyrrelser og evt andre psykiske plager som følger med det.. Og da trenger hun sykemeldingen sin like mye som noen som har omgangssyken.

Dette vet jeg dessverre alt for mye om, og når det er sagt så syns jeg du skal prøve å feie for egen dør.. antageligvis er det nok av ting du kan forbedre på deg selv før du snakker stygt om andre.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...