Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 Klarer deres babyer på ni-ti uker å løfte hodet i mageleie?
A_K Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Ja min jente klarte det. Nå er hun 12 uker og ligger og løfter hodet og kikker lenge. Men et par tre ganger har hu n blitt sliten og rullet rundt på ryggen:)
teddydamen Skrevet 4. august 2011 #3 Skrevet 4. august 2011 min jente som nå er 3 år løftet hodet og såg seg rundt da hun var rundt 4 uker, og min lille gutt som nå er 4 uker i dag løfter hodet å ser seg rundt:)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 Vesla her som nå er strak 4 mnd var veldig tidlig ute med å løfte hodet.. Da hun var 3-4 uker så løftet hun hodet høyt opp, men ikke så lenge om gangen.. men hun låg veldig ofte på magen på gulvet. så ved en alder av 9 uker så begynte hun å snurre fra mage til rygg.. Men ei venninne av meg har en gutt som nå er 12 uker, og han er ikke så veldig glad i løfte hodet.. han ligger på magen og løfter, men det er verken høyt el lenge om gangen.. så det er veldig opp og ned med de små om hva de klarer..
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 5. august 2011 #5 Skrevet 5. august 2011 Mini her har gjort dette siden fødselen, noe av det første han gjorde etter fødselen, var å løfte hodet opp fra bringa mi for å se hvordan mor så ut <3 Men så har han vært veldig strek hele veien, snudd seg fra mage til rygg siden han var 1 mnd, trodde det bare var at han mistet balansen, men hs sa at han gjorde det med vilje. Han har vært veldig tidlig ute med det meste, uten om å snu seg fra rygg til mage, det gjorde han først 2 dager før han ble 5 mnd. Er jo veldig individuelt fra barn til barn.
AnonymeAnine Skrevet 5. august 2011 #6 Skrevet 5. august 2011 Gutten min på ti uker klarer ikke å løfte hodet i mageleie men han klarer fint å holde hodet når vi bærer ham eller lar han "sitte". Noen som kan gi råd om hvordan vi ellers kan trene nakken???
IreneUtålmodig Skrevet 5. august 2011 #7 Skrevet 5. august 2011 Kan nesten huske at min yngste gjorde det fra 1 mnd aldern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå