Gå til innhold

hvilken stelleveske er best?? er du fornøyd med din?

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke noen stelleveske fra før, brukte en vanlig stor veske ved 1. ungen men problemet er at min man nekter å bære den når vi er ute blandt folk.. så derfor skal der anskaffes en "maskulin" stelleveske denne gangen. :)

noen som har noen tips?

Fortsetter under...

Vet nå ikke om den er så maskulin, men babybjörn sin stellebag er veldig ålreit. Har den selv og kunne ikke tenke meg noen annen. Den er hard, og veldig stødig når du åpner den. Den står liksom av seg selv, og det gjør det veldig enkelt når du steller ute. Den er full av rom slik at det er enkelt å holde styr på ting også :) som sagt er jeg super fornøyd, men vet jo ikke om den er veldig mandig akkurat:p hehe

Jeg var veldig fornøyd med min allerhand stelleveske.

http://www.lilleprinsen.no/product/453848/Allerhand_Messenger-Bag-TRENDY-COLLECTION-.html

Den her er vel ikke noe mer femi enn at enn man kan gå med den!

Vi har brukt Basson stellevesken som fulgte med den første vogna vår. Den er helt sort og helt grei, men ikke stor... Så når vi fikk andremann og jeg skulle ha med ting til han i tillegg til babyen, så ble det i overkant trangt i den.

Kjøpte en veske fra Gaia & Ko (?) men den vil jo ikke gubben bruke, så den er min jobbveske i dag (veldig praktisk til det)

Den siste vi skal ta ibruk nå snart er en som igjen, fulgte med vogna, en Emmaljunga stelleveske, med litt flere rom og bedre romdeling og plass enn i den basson veska vi hadde først. Nå er de to andre ungene også ferdig med alt av bleier og div ås det er ikke noe ekstra jeg trenger å ha med til dem på daglige turer. Så jeg vil tro jeg har mer enn nok plass denne gangen =) =)

Tror uansett det er likegreit å finne en stelleveske som SER ut som en vanlig stelleveske, da er det liksom mer greit for mannfolka å bruke den også =) =)

Lykke til med valg =)

Hei,

vi har kjøpt denne:

http://www.teutonia.com/no/produkter/tilbehoer/annet-tilbehoer/stelleveske.html

(men i koksgrå farge)

Den er passe maskulin for min kjære i alle fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...