<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 Var på sykehuset og tok ul på mandag etter en liten blødning på mandag. Ul viste ikke mer enn at jeg var veeeeldig tidlig på vei,4 uker, så det var ikke noe foster å se. Siden jeg hadde en liten blødning kunne det være at jeg hadde hatt en sa, men for å være sikker tok han en blod prøve og måtte ta en ny etter 48 timer. I går blødde jeg igjen friskt blod, men bare 1 ts kanskje så sluttet det.... I dag ringte gynekolgen og sa at blodprøvene viste en normal stigning og nivåene stemte overens med ul bilde! Så da er jeg visst gravid enda! Jeg hadde blødninger de første 12 ukene med datteren min også, så da er jeg vel en av de som blør i svangerskapet da.... Dette ble litt langt, men jeg er litt glad i dag:-) Hååååper jeg slutter å "spotte" snart og at spiren klamrer seg fast.. Noen andre som har opplevd dette og det har godt bra??
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Så bra at alt står bra til med spiren:-)
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 4. august 2011 #3 Skrevet 4. august 2011 Så bra at alt var bra med spira di! Lykke til videre, får du noe ekstra oppfølging pga av blødningene?
2 prinser og et nurk på vei Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 Hei... Gratulere og masse lykke til :-) Eg er i mitt 3 svangerskap å har hatt blødninger alle gangene. Sitte ijen me 2 herlige gutter å er nå i uke 16 :-) Kan var tynne slimhinner å da blør man lett.
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 4. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2011 Tusen takk :-) Føler på meg at dette skal gå bra nå:-) Jeg får ikke noe spesiell oppfølging pga blødningene annet enn at jeg kan ringe om det øker på... Skal bestille time til privat UL rundt uke 11 for å sjekke at alt er ok til familie og venner får vite om reka :-) Masse lykke til videre fremover til alle sammen :-) håper vi slår følge videre over til 2 og 3 trimester :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå