Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 Vi rakk bare å gå ut gi bilen utenfor huset før han kom, med sambo som hjelper og svigermor som jordmor var han ute kl 4.12. Ambulansen kom 5 min etterpå... nå er vi på abc og koser oss, en smule fortumla. 3510g og 52 cm, en uke over termin. Fødselshistorie kommer senere.
Maia&Mathias <3 Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 WOW, d blir litt av en historie å fortelle når han blir litt større!! Masse masse gratulerer, endelig kom han!
Cruella De Vil Skrevet 4. august 2011 #3 Skrevet 4. august 2011 Oj, det må jeg si var litt av en fart! Så bra at alt gikk bra, da. Ingen kan i hvert fall motstride at du fikk en naturlig fødsel.
zassy☆ Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 oi oi! Hørtes dramatisk ut! hehe, håper alt står bra til, gøy å høre at du har født, har fulgt med på dere alle som har gått å ventet nå, nå fødes det på rekke og rad Gratulerer så mye!
Petrine +spire=❤ Skrevet 4. august 2011 #5 Skrevet 4. august 2011 Oi oi oi Der gikk det fort i svingene! Gratulerer så masse!!! Nå ser det ut som om alle fødslene vi har ventet på kommer på rekke og rad ) Kos dere masse med prinsen =)
Triduana Skrevet 4. august 2011 #7 Skrevet 4. august 2011 Wow det var kjapt ja. Virker som om alle som har gitt uttrykk for å være lei av å vente, og vondter underveis får kjappe fødsler. Men dette var veldig kjapt! Håper alt går bra med deg og prinsen,
Gjest <308+11<3 Fødeklar ! Skrevet 4. august 2011 #8 Skrevet 4. august 2011 oi, det var kjapt. gratulerer så mye med veslegutten
♥ Min engel ♥ Skrevet 4. august 2011 #9 Skrevet 4. august 2011 Oisann, det gikk fort Gratulerer så masse!
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 4. august 2011 #10 Skrevet 4. august 2011 Wow!! Gratulerer så mye! Kos dere masse )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå