Gå til innhold

Hjelp meg !!! TR er sein :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er jo som sagt ikke prøver lenger, men likevel, TR kommer ikke :( har en vanlig og regelmessig syklus på 29 dager, å nå er TR 3 dager på overtid.. g-test slår ut negativt, å jeg har verken symptomer på at tanta kommer eller noen graviditet, er det noen annen måte man kan finne ut om man er gravid på bortsett fra g-test ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at noen tester pos. veldig sent! har hørt om folk som har teste neg frem til uke 10!! Se an litt, enten så kommer TR eller så kommer den ikke :) Du må nok bare vente og se..

Lykke til, håper du har bolle i ovnen!

Skrevet

Du kan jo kanskje få tatt en blodprøve for å se om HCGen din stiger?

Uansett, Lykke til!

Skrevet

Jeg har kjempe lyst på barn, ikke misforstå meg. Men i en kort periode i mnd skiftet juni/juli, så var det slutt en periode med kjæresten å så var jeg på en fest der jeg endte opp med å ha sex, gjorde det fordi jeg mest var forbannet og ga faen i alt den kvelden, så grunnen til at jeg må finne det ut fort er fordi det blir abort hvis jeg er gravid , jævli synd, men sant :/ det bare passer seg ikke å få den ungen, siden faren mest sannsynlig ikke vil ha den ungen, og fordi jeg er sammen med han jeg elsker.. Innviklet , men dere skjønner vel ?

Skrevet

Såååe, jeg sitter fint i det :/

Skrevet

off håper det ordner seg :) godt du å kjæresten har funnet sammen igjen da :) husker at du skrev her at dere gikk hver deres vei se.. er nok ikke lenge til du kommer inn her igjen da hehe.

lykke til :)

Skrevet

Jeg hadde egentlig ikke planer om å komme hit før alt var 100% i orden på alle måter, tanta har fortsatt ikke vist seg...:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...