Vipsenmamma Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Julie er greit, men litt kjedelig. Jeg vet om så mange som heter det.
Suebird Skrevet 4. august 2011 #3 Skrevet 4. august 2011 Ingen fan desverre. Synes det er kjedelig, tandert og oppbrukt.
LoveDove Skrevet 6. august 2011 #9 Skrevet 6. august 2011 Tidløst og elegant, men akk så oppbrukt. :S
Frøken Ubesluttsom Skrevet 20. august 2011 #11 Skrevet 20. august 2011 Jeg syns Julie er et fint navn. Men det er veldig veldig mange som heter det. Litt oppbrukt. Har liggi på topp 10 lista de siste åra. Jeg ville heller brukt Julia som da ikke er så vanlig igjen, men da kanskje heller ikke så fint.
namedrop85 Skrevet 21. august 2011 #14 Skrevet 21. august 2011 Pent, men litt kjedelig, mykt og "intetsigende" kanskje...?
Birben Skrevet 24. august 2011 Forfatter #15 Skrevet 24. august 2011 Takk for alle innspill ang. navnet. Navnet på den lille jenta ble Julie. Tror fremdeles at det er personen som bærer navnet som former identiteten og ikke omvendt, derfor et navn kan være kjedelig, men hvis personen som bærer det er sprudlende så blir det til sist det du forbinder med navnet! Godt navnevalg alle sammen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå