helene0: jan09+jun11 Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 I dag er det 7 uker siden nurket ble født. Helt siden uke 2 har jeg hatt svake blødninger. Mest sånn gammelt blod så jeg har trodd at det er ferdig hvert øyeblikk. I det siste har det også innimellom kommet friskt blod.. Det er vel ikke helt riktig, er det vel? Begynner å bli bekymret for at det er noe som virkelig er galt her.. Ogå er jeg himla lei av å ødelegge alt undertøyet mitt
littlefairy Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Det er helt normalt å blø 7uker, jeg blødde i seks, mens andre blør 2uker, og andre 8. Men du skal vel på 6-ukers kontroll hos lege snart? da kan jo han/hun sjekke deg og evnt gi det svar på det du lurer på Det er også fullt mulig å ringe føden å spørre dem, de er veldig behjelpelig når det er noe vi lurer på ang fødsel og tiden etterpå, både om kroppen vår og barnet
MillaLilla Skrevet 5. august 2011 #3 Skrevet 5. august 2011 Det sies jo at renselsen skal vare 40 dager, saa det er vel ikke helt unormalt. Men det skjer visst innimellom at en liten del av morkaken (bare en liten slinter) blir sittende igjen i livmoren etter foedsel og at det kan skape ekstra problemer og bloedninger. Ta det opp paa 6-ukerskontrollen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå