Gå til innhold

Kommer du til å fortelle om det på f.b?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke helt sikker på om jeg ønsker å reklame direkte på Facebook.

Etter tid, vil det sikker komme noen kommentarer fra venner eller familie, og det er greit.

Men.... vet ikke helt.

Min samboer og jeg, jobber på samme sted og har en del kollegaer som venner på facebook.

Vi er litt uenige iht. bruk der :o)

Jeg kommer ikke til å skrive det på fb. Men kan jo være det kommer kommentarer både fra meg og andre!

Vil gjerne ta det litt privat når det skal bli fortalt.

Men synes ikke det er barnselig hvis noen velger å gjøre det!

jeg kommer til å skrive det på facebook etter hvert som jeg har fortalt det til venner selv... Det kommer jo frem til slutt uansett, er jo ikke noe jeg vil holde hemmelig. Men kommer ikke til å skrive det der når jeg er 3 mnd liksom...

Synes ikke det er "barnslig" å fortelle det på face, men jeg er litt mer privat av meg, Synes dette er noe som er best å fortelle direkte til folk. Har etterhvert mange gamle klassekamerater o.l. som venner der inne, som jeg ikke har noe kontakt med i dag, og det føles ikke naturlig å utbasunere det der.

Men jeg kommer nok til å legge ut et bilde eller to etter fødselen, for å tilfredsstille nysgjerrigheten til folk. Tror ikke jeg vil legge ut navnet til den lille...

Annonse

Jeg tenker å ikke skrive noen ting på fb før jeg har skikkelig mage. Da tenker jeg å enten bare bytte profilbilde eller bare skrive "BIM" på statusen og se hvor mange som tar den... ;) Innen den tid vet nok de aller fleste det likevel. :)

Kommer til å informere nærmeste familie og venner direkte fremover - etter det arbeidsgiver og noen nære kollegaer. Kommer til å informere på FB etter det, enten ved å legge ut et ULbilde på profilen, eller et tilsvarende bilde. Har mange venner i utlandet etter flere år ute og FB er der vi kommuniserer. Har ingen på FB som jeg ikke har jevnlig kontakt med, så alle på vennelisten er naturlig å informere. Blir kanskje annerledes hvis man har 3000 'venner'.

Absolutt ikke barnslig uansett - dette er jo bare en herlig beskjed :-)

Ja, jeg kommer til å legge det ut på facebook. Synes ikke det er barnslig i det heletatt. Har venta så lenge på å bli mamma at det skal annonseres der det annonseres kan! :) MEN ikke før etter UL og jeg vet at alt ser bra ut. Dessuten skal venner og familie få beskjed først.

Annonse

Jeg kommer ikke til å fortelle det på fb, de som jeg vil skal vite de får vite det på andre måter.. jeg liker ikke dette med at alle de 350 "vennene" skal vite hver minste detajl heller sånn som enkelte gjør det, legge ut ul bilde,mage bilder ++ syns ikke noe om slikt..

Verken jeg eller mannen vil komme til å skrive noe direkte om sv.skapet på facebook. Det blir vel en liten "Nå er lille ****** født og diverse når fødselen er overstått, og noen indirekte hint om det av og til.

Sånn var det på første, og vi har heller ikke lagt ut noen bilder på nett av han. Mannen jobber innenfor temaet og ser hvor lett det er å bruke informasjon og bilder andre steder. Vi er veldig vare på slikt.

Synes det er helt ok fordi de som velger å gjøre det selv, men mine unger skal selv få velge når de vil gå "online" ;)

Veldig usikker på om jeg kommer til å "publisere" noe som helst på fjesboken, men noe sier meg at venner og bekjente som vet eller kommer til å få vite - en eller annen gang kommer til å skrive noe på veggen om det..

Jeg tror jeg kommer til å fortelle det på facebook etterhvert:)

Men jeg har kun venner og godt bekjente der. Har slettet alle jeg ikke hilser på til vanlig når jeg møter de på gata:) (Altså gamle klassekamerater er slettet.. hilser vi ikke på hverandre, hvorfor skal jeg da ha interesse av å vite hva h*n gjorde i helga osv?)

Så ja, mine facebook venner får vite det etterhvert når alle nærmeste er informert:) Etter uke 12!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...