EFM Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 Og det er hele 12 uker igjen Var på 3D idag og der fikk vite vite at ho hadde lagt seg med hodet ned og veide ca. 1224 gram Ho ville IKKE bli tatt bilde av idag så fikk omtrent ingen bra bilder, men de få bildene vi fikk er jeg blitt helt forelska i. Gleder meg sånn til å treffe henne!
Mamma til en<3 Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Dette minnet veldig om gutten i magen min ! Var på 3D ultralyd jeg også i uke 29 og var da 11uker igjen og han hadde lagt seg med hodet ned han også og veide AKKURAT DET SAMME som din lille ! og han var ikke så villig til å bli tatt bilder av han heller, men fikk noen
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 4. august 2011 #3 Skrevet 4. august 2011 Har vært på 7 ul'er grunnet et forskningsprosjekt, og vår lille prinsesse har lagt med hodet ned siden uke 18 Tydelig funnet sin stilling, hehe.. Sist ul var på tirsdag, uke 36, da veide hun 2,8 kg. Gleder meg til å treffe lille jenta vår, og håper hun kommer om ikke lenge, til tross for at termin er 1. september.
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 Er det ikke herlig!! Etter misstanke om at knøtten her og har glidd lengre ned, så fikk jeg det bekreftet av jm i dag. Han ligger langt nede, men enda ikke festet hode. Noe jeg ikke regner med siden jeg er andregangs. Godt å få det bekreftet, å slippe å uroe seg over enda flere ting enn "normale" plager )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå