Hermine87 Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 Bråvåknet inatt med skikkelige mensensmerter som kom og gikk, ikke helt regelmessig, alt fra 5-10 minutt mellom hver gang, varte ca 30-45 sek. Holdt på i to timer før jeg bestemte meg for å ta en dusj, da dabbet det av og jeg fikk sånn halvveis sove igjen. Var sikker på d var fødsel på gang da det ikke kjentes ut som de vanlige kynnerne jeg har, disse var såpass vonde at jeg måtte puste meg gjennom dem. Jordmor mente jeg kom til å fø iløpet av neste dagene så var veldig skuffa når d bare stoppa:/ har nå bare vanlige kynnere igjen..er førstegangs, så det jeg lurer på er om dette i det hele tatt kan ha vert rier?evnt masrier? Har de virkning på åpning?
LanzaroteJenta Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Jeg hadde det saann i helgen, men det gav seg paa Mandag. Skuffet!! Har jo hatt disse "menssmertene" innimellom hele uka, men i natt tok det seg opp igjen og de har kommet og gaatt siden i 3-4 tiden i natt. Jeg er ogsaa förstegangs saa jeg kan ikke si hva det egentlig er, men det er iallefall tegn paa at "noe" er paa gang. Vet bare ikke helt naar Jeg har termin til Tirsdag, saa jeg er egentlig helt klar for action anytime naa...
Hermine87 Skrevet 4. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2011 Da er vi nesten like langt.Jeg har termin på torsdag, så da kan det jo være det er noe på gang snart:)! Vi får håpe det tar seg opp snart, gleder meg sånn til knøttet kommer:D lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå