lindynatt Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 Var hos gyn for noen timer siden, hadde fått mens nr 2 på 3 uker og ville sjekke om alt er ok. Jeg har gått ned i vekt siden oktober i fjor, var hos gyn i februar eller mars sist gang og denne gangen var skallet rundt eggstokkene blitt mindre harde og cystene var minsket. Har nå en BMI på 20. Hadde absolutt ikke trodd det, pcosen har aldri blitt bedre ved veknedgang før. Nå vil jeg jo ikke bli gravid men jeg håper, sykulusene stabiliserer seg
BAcer vil ha flere :) Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Oi så bra Håper dette fortsetter!
TurboJenny87 Skrevet 12. august 2011 #4 Skrevet 12. august 2011 Så bra å høre:-D Kan jeg spørre om hvilken metode du har brukt for å gå ned i vekt nå og tidligere? (har hørt at det er ikke alle "dietter" som er like effektive på PCOS)
lindynatt Skrevet 14. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2011 Hei spiser slow carb, low carb blir for ekstremt og ketolyse blir også for ekstremt for min del. Jeg spiser karbohydrater, har ikke noe tak på hvor mange, man holder meg til 95% av de sunne karbohydratene. Og nå de siste kiloene har jeg unngått søtt, jeg tåler ikke sukker lengre, blir kvalm av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå