Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg litt? :-)

Anbefalte innlegg

Jeg skal ikke ha IKM før på mandag.. men har følt meg litt rar de siste dagene.. Jeg har vært gravid en gang før, ( endte i SA)

så jeg er nok ganske sikker på at jeg er gravid..

Men det jeg lurer på er:

Jeg tok en eggløsningstest i går, for jeg har hørt at den kan snappe opp om jeg er gravid hehe og den viste 2 tydelige streker!

Tok en i dag også.. for å sjekke om den viste det samme, og det gjorde den! Jeg fant en graviditetstest fra billigetester også i dag tidlig.. og den viste negativ..

Har noen opplevd det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143449810-noen-som-kan-hjelpe-meg-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplevde selv mye rart før jeg endelig fikk en ordentlig positiv test. Først testet jeg positivt på en CB test 3 dager før IKM.

På IKM og en uke etter IKM var testene negative. Men eggløsningstester var med to streker.

2 uker etter IKM fikk jeg endelig min første ordnelig positive test. Dog var jeg sikker på at jeg var gravid hele veien, grunnet alle symptomer.

Alle tester reagerer på hcg i kroppen, og vi er forskjellige iht. hvor mye vi produserer.

Du får ha litt is i magen og kjempe lykke til. Kanskje har magefølelsen din rett denne gangen :o)

Hei ! Tusen hjertelig takk for svar! :-)

Is i magen ja... hehe Det er det jeg prøver å si til meg selv også, men det er søren ikke lett. Men det var fint at noen sa det til meg. Litt lettere da.takk skal du ha:-)

Det som er positivt er at jeg har klart å få to eggl.tester positive, det fikk jeg ikke sist jeg var gravid.- da var det noe galt også da. Jeg visste da at jeg var gravid og det er jeg ganske sikker på nå også. men slapper ikke av før jeg er heeelt sikker.

Takk for at du delte erfaringer:-)

Er ikke lett, hehe. Tror jeg svei av noen kroner på tester, før det endelig ble positivt. Var bare så utrolig sikker på min sak.

Turde nesten ikke å bruke kortet på felleskonto, så han ville se hvor mange tester jeg kjøpte. hehe

Men han bare ler av meg nå :o)

Her er det Pappa'n som gjerne vil ha ekstra bekreftelser i form av flere tester og ekstra tidlig UL - jeg trenger lite annen bekreftelse enn at puppene har blitt dobbelt så store... (og at det kjennes ut som om jeg er på vei til å få omgangssyke HEEEEELE tiden)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...