Omnipakk Skrevet 4. august 2011 #26 Del Skrevet 4. august 2011 Det var eit bra val! :-) Tydeleg at mange som har svara deg oppe i tråden ikkje har heilt snøring på kva mac er. At ein ikkje må kjøpe no fordi prisane er skrudd opp og at ein må ha ny om eit par år ++ er berre tull. Apple sine prisar er dei same, året rundt. Det einaste ein kan gjere eit kupp på, er restlageret på iPhone like før ein ny modell skal lanseres på markedet. Når de ein gong har spara til mac (reknar med det er mac book pro de skal ha), så har det truleg ikkje noko føre seg å kjøpe anna enn den rimelegaste modellen, altså den med "minst" GHz og lagringsplass. Eg har den i 13", og den kosta for snart to år sidan, -og fremdeles, 9990 kroner. (med studentrabatten på 5% blir det 949+) Skal du ha større skjerm vert det evt. litt dyrare. Men kjøp uansett den billigaste modellen, med det bruket du skisserer så er det meir enn godt nok. Eg elskar macen min, og kunne aldri i livet gått tilbake til pc. Sjølv etter svært flittig bruk over lang tid har den mange timar batterikapasitet, og startar på eit blunk. Lukke til med mac! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143449727-er-det-lov-%C3%A5-sl%C3%B8se-med-penger-innimellom-n%C3%A5r-man-er-mamma-med-litt-lite-penger/page/2/#findComment-143451637 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå