Gå til innhold

Kul i brystet til vesla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 11 mnd har siden hun var 5-6 mnd hatt en kul i brystet sitt. Den er ca litt større enn en ert. Den har vokst litt, og vi har sjekket det ut hos legen på helsestasjonen. Han visste ikke noe om dette, så henviste oss til barne-poliklinikken ved sykehuset. Dit skal vi i slutten av august. Men nå har jeg lagt merke til at det har kommet enda en kul der. Noen som har vært borti lignende? Sluttet forresten å amme da hun var 2 mnd gammel.

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenten min på 10mnd har og en liten kul i brystet sitt. Akkurat som en liten ert - akkurat på brystvorten. Har hatt det lenge.

Har ikke vist den til legen, men helsesøster sa det var helt normalt.....

Den ville forsvinne etterhvert mente hun.

Tenkte eg sko høre med barnelegen på 1års kontrollen.

Skrevet

"stolt mamma" jeg tror jeg ville tatt kontakt med lege med en gang. Er ikke for å skremme deg, men må være greit å sjekke ut slikt.

Er det noe jeg har lært etter 5 barn, er det at man ikke skal stole blindt på hs/leger.

Trenger ikke være noe, men det er ikke en hs istand til å bedømme.

Skrevet

Jenta mi på 5,5mnd har en kul i hvert bryst og jeg har blitt fortalt at det hormonkjertler. Har hatt det siden hun ble født. Er vel fra disse kjertlene denne "heksemelken" kommer fra. Har forstått det at både gutter og jenter kan har slike kjertler. Kjenner mange barn som har slike kuler og det går over. Det plager henne ikke og har ikke blitt større så jeg tar d med ro:)

Skrevet

Det er sikkert ingenting, og det virker ikke som hun har vondt når jeg kjenner på den, men siden den vokser, så syntes jeg det er greit å få det skikkelig sjekket ut. Legen hennes sa at han ikke hadde vært borti det før, så da ville han sende henne videre.

Skal uansett bli godt å sjekket det ut :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...