Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en her inne som strikket de nydeligste tøfler til baby og solgte på bestilling, hadde tenkt å kjøpe men nå finner jeg ikke linken... Hvis noen kan hjelpe meg med det blir jeg kjempeglad!

Litt om meg; har termin 25 August med mitt femte barn, har en gutt og tre jenter fra før. Venter en jente til og tror jeg har det meste klart. Har hatt masse energi og ordnet i huset osv.,men de siste dagene har jeg plutselig gått helt tom og nå gleder jeg meg ufattelig til å hilse på lille jenta og få kroppen min tilbake. Har født litt for tidlig og satser det nå også...gruer meg til fødsel men premien er fantastisk... Dette er siste gang for meg så jeg satser på det som motivasjon. Har hatt intense men raske fødsler.... Håper jeg rekker lystgass på Ullevål ihvertfall. Hvordan er formen til andre med termin rundt samme dato?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk, jeg tror ikke det var denne siden egentlig, men nå har jeg bestilt rosa tøfler og vognpynt med navn..kjempesøte disse også, trenger ikke så mye energi for å nettshoppe heldigvis he- he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...