snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 4. august 2011 #1 Del Skrevet 4. august 2011 legen virket litt sjokka, han kunne nesten dytte ungen ut om dere skjønner. hehe huff ikke lett og forklare. men når se skal måle sf målet, var de nesten umulig. for han kunne dytte han laaaangt ned. og målene stemmer jo ikke litt, med jordmors. for bare noen få uker siden :-O eneste han sa var, om jeg merker mindre liv. må jeg nok på kk. (sjekke morkake og gjennomstrømmingen til navlestrengen) men en ting til, han ligger klar langt nede, men hva vil de si minimalt stimulering kan sette i gang fødsel. var hos en annen fastlege, enn egen. siden min er på ferie. så fikk meg ikke helt til å spørre. men vil de si at om vi har sex kan de skje noe? (ikke hatt de på, hmm... 5 mnd. så tror ikke jeg tørr, + mannen ikke har lyst) takker for svar mvh små forvirra 2 gangs Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143449499-flere-som-har-blaut-mage-373-atls%C3%A5-ikke-dorlig-i-magen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå