Gå til innhold

Hvis du hadde penger til det, hva hadde du fikset på kroppen din da?(hvis du ville fikset på noe)=)

Anbefalte innlegg

evnt. hva har du fikset på kroppen din?:)

selv har jeg brystinplantater, og er strålende fornøyd:)

Og har litt lyst til å prøve mg på litt større lepper (på munnen xD)

Dette er bare for morro skyld altså:P

Fortsetter under...

Magen min tror jeg. Den er ikke så stram som den kunne ha vært, også ville jeg ha fikset på øynene som ser så trette og slitne ut for tiden. Ellers er jeg fornøyd

har silikon jeg også:)

Jeg er litt perfeksjonist desverre så på min liste er det:

Nye silikonbryst

Nesekirurgi

fettsuging mage og lår

botox panne

Fjerning av et par føflekker

Laserbehandling av strekkemerker på magen(vises nesten ikke og er egentlig tullete å ta, meeeen har man penger så hvorfor ikke!)

Er egentlig mere, men skal stoppe nå:) Høres jo ut som den tjukka jeg:P Veier 60 kilo og er 165 cm. Mannen min er så fornøyd, men jeg ser alltid ting eg kan forbedre.

Tenner skal blekes også....

Jeg kommer garantert til å fikse magen en dag..

Men den er så ille at jeg antagelig vil få det dekket da, så jeg slipper betale selv. Jeg må bare psyke meg opp til en lang restisusjonstid etterpå, ungene må bli litt mer selvhjulpne (har to tette).

Magemusklene mine spriker med flere cm og må syes sammen, magen buler nå så jeg ser gravid ut (har fått spørsmål ja). I tillegg har jeg veldig lite elastisk hud så den trekker seg dårlig sammen, henger et forkle av hud der, og siden minste barnet ble tatt med hastesnitt henger dette hudforlkeet over arret. Det gjør at arret blir svett og rødt, det klør så jeg nesten blir gal og huder blir rød og full av utslett.

Nekter å se sånn ut resten av mitt liv!

Noe annet kunne jeg overhodet ikke tenke meg å gjøre, puppene ser greie ut med bh på og ansiktet mitt får være som det er.

Puppene mine. Uten tvil. Helt utrolig. Men jeg er 19 år og har ALLTID hatt hengebryst. Har ammet jenta mi i 7 mnd. Men ser ut som jeg har ammet 13 barn i minst en periode på 2 år på hver unge.

Ellers ville jeg ha fikset nesen min.

Annonse

Da hadde jeg tatt fettsuging av mage, rumpe, lår og overarmer. Mageplastikk for å få bort hengemagen. Brystløft og brystimplantater. Ta bort litt på øvre øyelokk. Fjerne en rynke i panna. Tannbleking. Og fått fjernet masse hår, spesielt i ansiktet...

Som du skjønner..., er ikke spesielt fornøyd med kropp og utseende :(

Jeg har råd til det, tenkte på det og vurderte det, men kom fram til at jeg velger å la være. Joda, kunne jo sett enda bedre ut med litt innlegg og fjernet litt strekkmerker ¨på magen, men å erstatte strekkmerkene og det ørlille av løsere hud der med et stort arr på tvers pluss rundt navlen frister ikke. Heller ikke risikoen. Puppene mine er helt ok, de er ikke for store, ei heller for små. De er ikke som da jeg var 17år, men de henger ikke å dingler langt ned mot magen, brystvorte peker fortsatt rett ut og litt opp, ikke nedover.

Jeg har full forståelse for at de som har stor hengemage, tunge hengepupper eller som kansje helt mangler pupper gjør noe, men synes det er litt galskap i dag at flotte jenter faktisk fikser på kroppene sine enda de overhode ikke har noe de burde fikse på.

Litt for jævlig at mange jenter faktisk har glamourmodeller og retusjerte glansbilder som kroppsideal...

Hadde hørt med menn jeg kjenner hva de synes er stygt med kroppen min, og fiksa på det (får meg ikke mann nemlig). Ellers generelt: større bryster, fjerning av gorillahår på armer og bein og sammensying av magemuskler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...