Gå til innhold

Hvor mye usunne ting "unner" du deg i hverdagen?

Anbefalte innlegg

Og hvorfor?

Er det noe du bare MÅ ha for å komme gjennom dagen? Små faste "ritualer" som gjør dagen litt ekstra fin? :)

Jeg har selv kaffe mokka. Vet det ikke er direkte sunt, men jeg bare må ha en på starten av dagen, dagen blir crap uten ;)

Fortsetter under...

Off... Etter å ha vært medlem på Vektklubb.no innså jeg hvor utrolig lite rom det er for slike utskeielser i hverdagen, så det er jo ikke rart at jeg er en jojo. Har ingen faste, men det blir stort sett en usunn ting for dag... Men for å ikke dundre opp i vekt, så ender det som regel med at jeg dropper kveldsmaten de dagene jeg har tatt noe ekstra (i litt større mengder)...

Huff, er så trist at livet hele tiden dreier seg om å nekte seg selv små ting man har lyst på for ikke å rase opp i vekt urettferdig? JAAAA!!!

Er selv sjokoman og pepsi-lover!! Men begrenser meg. Men blir suuur av det ;)

Jeg unner meg en kaffe latte med sukker hver dag! (bare ikke nå som jeg er gravid, da blir jeg kvalm av kaffe)

Ellers unner jeg meg stort sett det har lyst på. Spiser et eller annet snop hver dag, som regel sjokolade til kvelds.

Nå i sommer har det blitt is nesten hver dag, skylder da også litt på at det lindrer halsbrannen jeg plages med nå som jeg er gravid.

Det blir ganske ofte kake også, alt fra 2-4 ganger i uka.

Jeg har fått utdelt heldige gener og legger ikke på meg omtrent uansett hva jeg spiser, ikke en gang når jeg er gravid. Forsøker spise sunne måltider til daglig.

Annonse

Unner meg egentlig det jeg har lyst på, men er heldigvis ikke noen overspiser. Vil jeg ha sjokolade så er 3 ruter nok, smågodt så tar jeg et par ting. Cola er nok det verste, kan godt drikke 0.5 l, nesten hver dag.

Kanskje fordi jeg ammer, men har et vannvittig søtbehov! Sjokolade og kaffi... Da er min dag reddet! Har vi feks en vannmelon i kjøleskapet (hel) klarer jeg fint å presse den i meg i løpet av dagen.. Nå er ikke det det usunneste, men med den mengden...ja da er det ikke så sunt allikavel!

Trodde amming skulle hjelpe meg ned i vekt, men appetitten er stor..veldig stor!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...