Gå til innhold

Jeg skulle ønske at jeg ønsket meg flere barn ....:(

Anbefalte innlegg

Jeg ble gravid som 19 åring(ikke planlagt). Hadde på forhånd bestemt meg for at jeg ikke kom til å ta abort dersom "uhell" skulle skje. da jeg var 3 mnd på vei, begynte jeg å angre bittert på at jeg ikke hadde tatt abort. støtten fra fars side var vel null. han tok dette veldig tungt, men jeg hadde allerede bestemt meg. Tror jeg hadde svangerskaps depresjonen(har aldri gått til legen for det), når h*n ble født, ble ikke ting noe bedre, fars støtte var fortsatt dårlig(vi bodde sammen, mn han foretrakk å være hos kompiser)Tror jeg fikk fødselsdepresjoen også, Men gikk ikke til legen da heller(Noe jeg angrer fælt på nå). Såh nå er poenget da at jeg tror aldri jeg kommer til å bli klar for å få flere barn:/ jeg har så lyst til at jeg skal ønske flere:/ Jeg var jo helt tydelig ikke klar for å få barn, enda jeg trodde det. er det noen som har følt det slik? og fikk du nr 2? hvordan gikk det? jeg er nå 22 år og h*n er 2 år(som jeg selvsagt elsker over alt i hele verden<3) :)

Fortsetter under...

Kjære deg.

Forstår godt at du ikke er klar for flere barn i din situasjon.

men du kan jo få barn i 15 år til, minst.

Tenker du vil se anderledes på dette når du kommer i et mer stabilt forhold med en mer moden partner.

Det erda virkelig ingenting å stresse med. La livet gå seg til og gjør noe med livet ditt. Du sier ikke om du har jobb, men for meg var det helt nødvendig å være i jobb for å komme meg ut av fødselsdepresjonen. Du har så mange år foran deg at det å væretrebarsmor før du er 24 er vel ikke noe mål. Om du ikke ønsker flere barn før du er over 30 har du fortsatt god tid.

Bruk tida på å være en god forelder og etablere deg selv, så kan det hende at ønsket kommer i en annen livssituasjon enn du har nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...