Gå til innhold

Skal på sommerfest i morgen og vil se smashing ut. Slik ser jeg ut, hva bør jeg ha på?

Anbefalte innlegg

Skal til byen å kjøpe et nytt antrekk for anledningen og vil se litt laidback ut, men samtidig fresh.

Jeg er litt liten og "lubben", jeg har fine former og ordentlig timeglassform. Fettet sitter på de riktige plassene for å si det sånn :)

Har langt mørkt hår med pannelugg.

Føler ikke at high waist passer meg, selv om jeg har veldig lyst på en kort shorts.

Hva bør jeg kjøpe og hvordan skal jeg gå på håret?

Trenger litt inspo :)

Fortsetter under...

Jeg ser for meg en tight bukse( vær obs på at den ikke skal stramme så mye i livet av den graver seg inn i sidene), en fin topp med noen detaljer på som følger figuren din. Også selvfølgelig høye hæler.

En lett sommerkjole! Med innsnevrnig i livet/midjen selvfølgelig, kanskje halterneck, og et lett skjørt som "flyter" rundt deg. Og selvfølgelig er høye hæler viktig!

Håret kan du sette opp i en litt høy hestehale - men ikke for høy. du kan enten gre den slik at du ser flott og sofistikert ut, eller ha litt fall i den og kanskje litt rufs. Bruk noen blomster i håret så blir du fresh, på en søt og sommerlig måte :) Panneluggen fikser du som normalt, på en stilig måte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...