*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 ..så begynner jeg å lure på om jeg er en skikkelig smertepyse! Huff, to dager over termin nå og såååå klar for å føde!! Har voknet om og om igjen i natt av hvor vondt det gjort, men sier til meg selv at det er modning for å ikke bli så besviken. Har ikke sett røyken av hverken slimpropp eller blod, men håper enda bittelitt på att det er modent likevel... Har time hos jordmor på føden idag! gir beskjed om det skjer noe... er skikkelig spent. Dere andre? Hvordan går det?
Mrs. Charming Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Det høres jo ut som om noe er på gang. Kanskje du får akupunktur og blir strippet idag da, for å hjelpe til? Jeg heier på deg og ønsker for deg at dette er starten på fødselen :-) Lykke til
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 4. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2011 Tusen takk:) håper virkelig at det starter snart, ikke mye krefter igjen..
ninairen Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 Masse lykke til Håper noe skjer snart Her har jeg ca 4 uker igjen.. så er ikke sååå nær igrunn:P
Kaisa75 Skrevet 4. august 2011 #5 Skrevet 4. august 2011 Hvis det gjør så vondt, så er det vel noe i gjære! Ønsker deg lykke til! Fortell hvordan det gikk på sykehus/ hos jordmor idag! Jeg har termin på mandag (8.aug) og har masse kynnere hver kveld.. Sitter å lurer på om det er rier, og så er de plutselig borte igjen.. men de kan være litt sterke i blant, så da smiler jeg innvendig og tenker at det er vel ikke så lenge til noe skjer... :-) Og det samme gjelder nok deg også! Særlig siden dine holder deg våken om natta!
Petrine +spire=❤ Skrevet 4. august 2011 #6 Skrevet 4. august 2011 Har det på samme måten som deg Anna75. Og det er slitsomt. Har vært sånn i over en uke nå Har heller ikke sett hverken slimpropp, blod eller vann Men noe må jo dette gjøre. Det er jeg overbevist om (om jeg ikke hadde trodd det hadde det ikke vært til å holde ut). Får håpe det er modent og at fødselen er rett rundt hjørnet. Masse lykke til på sykehuset! Klemmer til deg )
Kaisa75 Skrevet 4. august 2011 #7 Skrevet 4. august 2011 Petrine og anna, det høres ut som dere har det slik jeg hadde det med førstemann (venter nr 3 nå). Da begynte riene på fredagskveld, og jeg fødte ikke før mandag morgen (fødselen kom ikke ordentlig i gang før søn kveld). Var veldig sliten når tiden for fødselen kom igang, for riene hadde vært så vonde at de hadde holdt meg oppe om nettene. Jeg ringte sykehuset og lurte på om dette var kynnere eller rier. De sa at fordi de var så vonde og fordi det var så nær termindatoen, så var det nok rier, men at de ikke hadde kommet inn i noe fast mønster ennå. Jeg fødte på termin datoen, og hadde en veldig fin og ganske rask fødsel (spes til å være første mann), så selv om det var fryktelig slitsomt å gå så lenge med rier, så hadde de kanskje forberedt kroppen min bra!? Jeg hadde heller ingen slimpropp eller andre tegn på at fødselen var i gang. Ønsker dere masse lykke til!
Petrine +spire=❤ Skrevet 4. august 2011 #8 Skrevet 4. august 2011 Takk Kaisa75 =) Ja jeg håper virkelig dette gjør noe godt der nede hehehe. Jeg begynte jo med dette natt til forrige tirsdag så det er jo 9 dager! Kan vel ikke gå så mye lenger sånn?? Min forige fødsel gikk unna på 2 timer og 45 min, så om dette gjør mye er jeg redd det går superfort når det tar seg virkelig opp. Er så sliten av dette så jeg håper det ikke drøyer for lenge...
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 4. august 2011 Forfatter #9 Skrevet 4. august 2011 Takk for gode råd, erfaringer og oppmuntrende ord jenter:) Jeg regner med at dette kan ta tid ja, men man håper jo hele tiden litt, ikke sant Petrine, og tenker at denne gangen, nå skjer det noe mere... Blir nok sliten av å bli besviken også gang på gang når det bare stopper opp. Nå er det 7 minutter mellom hver "hva det nå er".. Lykke til, til dere alle:) Snart dags for jmbesøk..
Pogoled Skrevet 4. august 2011 #10 Skrevet 4. august 2011 Så spennende, Anna75! Du må gi oss en oppdatering så fort du kan:))
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 5. august 2011 Forfatter #11 Skrevet 5. august 2011 Hei jenter! I'm back... dessverre. Ble ikke fødsel, men var i hvertfall mere moden. Så det vonde er vel godt for noe da;) jordmor strippet og tøyde litt, men har fortsatt ikke sett noe bloooo... he, he.. Og ingen åpning heller. Men det kan jo skje fort da og jm sa at det var ikke umulig at det skjer i helgen... Måtte forandre fokus jeg også Dollypopp, for å ikke bli heeelt gal. Nå avventer jeg overtidstime på sykehuset den 8. og tenker at det sikkert ikke skjer noe før det. Men sammentrekningene er der fortsatt, så paracet er min venn på natten nå. Ble så rart når Fantorang og Veslefrøkna plutselig fødte.. Man blir så vant til at de (dere) er her liksom.. Dollypopp, Petrine m flere... Er dere kvar? og Kristin, noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå