Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 6+5 idag og denne uken har jeg begynt å drømme skikkelig triste og skumle drømmer, i natt torde jeg nesten ikke sovne igjen!

Er det noen andre som har det slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I natt drømte jeg at jeg var i en heis i et enormt bygg og at brannalarmen gikk. Det var masse folk der og når jeg stupte ut av heisen var det en desperado som skjøt på alle sammen. Så nei, du er nok ikke alene :)

Skrevet

Jeg nærmest besvimer på kvelden og husker ikke så mye før jeg våkner på morgenen. Men mannen min drømte i natt om at jeg skjelte han ut fordi han ikke forsto at det var en sammenheng mellom to av de høyeste fjelltoppene på Mars, med en gammel vannlinje der som nå lå over 1000 meter høyere opp enn det den opprinnelig var da det var innsjøer på Mars og min graviditet. Han var helt fortvilet stakkar fordi han gjerne ville forstå og se sammenhengen men klarte det ikke... (ble sikkert ikke bedre med tanke på at han er en akademiker).

Fikk helt vondt av han jeg og trøstet han med at jeg syntes han er kjempeflink til å ta hensyn til meg og den lille spiren vår.

Skrevet

Herlig at vordende pappaer også blir påvirket... ;)

Han er jo fra Mars, i motsetning fra oss kvinner fra Venus. Ergo er det jo en selvfølge at vi snakker Venusspråk og ikke Marsspråk ;)

Forslag til oversettelse:

Kanskje fjelltoppene var dine to "fordeler" han først la merke til, og som deretter lokket ham til den "skjulte vannveien" ca 1000 meter lenger nede på kroppen din - og det førte til at du ble gravid?? ;))

Pga graviditeten føles det som om vannveien ligger høyere opp mot fjelltoppene? ;)

Skrevet

Hehe, den var morsom. :) Og sikkert en veldig aktuell teori. :)

Skrevet

Kan jo være magen som gir rare/ekle drømmer, men her i gården har søvnen blitt merkbart dårligere etter 22. juli... Har ikke mistet noen der, og kjente bare til folk som hadde dratt fra Utøya rett før, men gode drømmer har det ikke vært de siste ukene :-(

Skrevet

Eg er 8+2 og ganske drømmelaus for tiden. Kollapser om kvelden og e i koma til neste morgen;) har to små som hjelper til å legge grunnlaget for ei god natt søvn! Hihi

Skrevet

Er 11+1 og jeg drømmer masse! Det meste er artige drømmer, men har også hatt en del ukoselige. Gudskjelov er jeg så trøtt at jeg sovner igjen ganske fort, og da drømmer jeg noe helt annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...