Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det vanlig når man velger en fadder at " følge" , i dette tilfelle samboer også blir inkludert. Er det ufint å ikke inkludere sambo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan forhold har du til personen? Venn? Familie? Har de vært lenge sammen? Føler det også kommer litt an på hvor mange faddere du velger. Til sønnen min har jeg de 3 søskene mine, uten ektefeller. Dette fordi vi ble veldig mange når mannen min også skulle velge faddere. På den andre siden hadde jeg blitt skuffa hvis feks broren til mannen min hadde valgt kun han, han har bare en bror og vi er gift.

Skrevet

Det er søsteren til kjæresten min. De har vært samboere i mange år og har to barn sammen. Hadde tenkt å spørre min eldste datter i tillegg. Slik at det bare blir to faddere.

Skrevet

Hvis dere føler at det ikke er "riktig" så velge henne så ikke gjør det. Da lille nurket døpes, valgte vi bestekompisen til min kjære til ene fadderen, men eksluderte samboeren hans selv om de har vært ilag i 5 år. Begrunnelsen var rett og slett at vi ikke har så god kontakt med henne. Syns man skal velge fadder utifra hvilken forhold man har til vedkommende og ikke bare fordi han eller hun er samboer/ gift med den andre... Det er iallefall min mening :) Lykke til!

PS: Vi inviterte selvsagt hun til middag og kaffe/ kake.

Skrevet

Du sier de har to barn, har du vært fadder til noen av dem?

Skrevet

Da hadde jeg blitt lei meg hvis jeg var henne... Men du gjør selvfølgelig hva du vil! Det med faddere er ikke lett...

Skrevet

Mener du å ikke inkludere samboeren hennes som fadder eller som gjest i dåpen?

Skrevet

Har du snakket med henne om denne saken? Hva hun tenker dersom du ikke velger samboeren hennes til fadder også?

Skrevet

Beklager hvis jeg misforsto, søsteren skal vel kanskje være fadder, det er mannen hennes du snakker om...

Skrevet

Det er søstern som skal være fadder, og jeg lurer på om vi skal / bør inkludere hennes sambo også i fadderoppgaven:) men tror det blir til det. Bedt er han selvfølgelig uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...