Gå til innhold

Send "hjelp" til 2090 så gir du 200 kroner til de som trenger det på Afrikas horn

Anbefalte innlegg

Så nettopp nyhetene på tv 2, jeg er gråter for disse barna, det er så tragisk at jeg kan ikke få sagt det. 200 kroner hjelper barn og overleve i 20 dager. Vær så snill å hjelp disse små barna de som kan.

kan også hå inn på denne linken: http://www.rodekors.no/giher

Fortsetter under...

Så lenge det ikke har nådd de som trenger det har det ikke kommet frem. Dessuten har det stått et halvt tonn mais på lager i en måned. Det TAR lang tid. Det er uakseptabelt.

Det er uakseptabelt, men hva er nå egentlig 200 kroner for oss? Hvis sjansen for at hjelpen kommer er stor, så er det vel bedre å sende enn å la være?

F. eks så delte Røde kors ut vann og mat til 162 000 mennesker på mandag, så hjelpen kommer jo fram før eller siden.

Jeg tar heller sjansen på å sende penger enn å la være..Gjør du?

Annonse

Flott at det postes påminnelser her daglig! Jeg er en virkelighetsfornekter som ikke tør å se på nyheter, men pga et innlegg her i går med linker til røde kors osv, fikk jeg et tupp i rumpa til å gi penger til Afrika. Det tok meg 3 sekunder å ringe røde kors og bidra.

Kjempe bra!

Jeg er og en av de som nesten ikke klarer å se nyheter om denne saken. Det er så forferdelig at jeg bare gråter når jeg ser og tenker på alle disse barna. Frisørtimen i morgen er avbestillt for å si det slik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...