thk Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 I dag er det 40 dager siden første dag i siste mens og jeg tester negativt:( Det er så utrolig frustrerende og skuffende. Vil så gjerne at spiren skal melde sin ankomst.. Har hatt 2 pp med pergo(enkel) og syklusen min har vært helt stabil med 26 dager, inntil nå. Startet behandlingen i mai, en pausesyklus og på'n igjen midten av juni. Går å venter på blodprøvene jeg hadde for snart 3 uker siden, men gyn har ferie og jeg vet liksom ikke hvordan verdiene for EL har vært i denne perioden, veldig bra de andre gangene hvertfall:) Håper jo i det lengste at siden "rød" ikke er i sikte og at mensmurringer som jeg har hatt siden den dagen jeg ventet mens (14 dager siden) er et tegn? Om jeg ER gravid kan jeg være 5+4 i dag, MEN det ligger i bakhodet mitt at Pergo kan ha klusset med syklus og at jeg rett og slett får en laaang syklus denne gang. Men skjønner ikke hvorfor jeg da går med menssmerter:( Er det noen av dere medsøstre som har opplevd det samme? -Lang syklus etter pergo stimulering -Negativ test som ble positivt med sen testing:) -Noen andre erfaringer som du vil dele med meg -Er det noen tester jeg burde bruke fremfor andre Klem fra håpefull 39 åring
3 små skatter Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Jeg brukte pergo ved siste insem, og fikk mensen den dagen jeg skulle ta graviditetstesten...ble sef kjempe skuffet Fikk i tillegg en veldig smertefull og kraftig mens, og ved el-test så var det ingen egg. Neste mens ble forsinket med hele 15 dager, men så kom den endelig...og da er det bare å begynne prosessen på nytt. Jeg har vanligvis hatt sykluser på 28 dager, så pergoen kan ha noe å si... Lykke til
thk Skrevet 5. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2011 Endelig fikk jeg svar på blodprøven, denne gangen viste den svake verdier for gjennomgått EL og gyn sa jeg måtte være tålmodig. Jeg får en viss feeling på at jeg ikke er gravid selv med 15 dager på overtid hos meg også. Hun nevnte også at jeg muligens bør få hjelp av Provera til å sette i gang systemet om "rød" lar vente på seg. Pergo kan være årsaken til forsinkelsen så du har nok rett i det du antar. Burde vel testet positivt om jeg hadde vært gravid på dette tidspunktet tenker jeg.. Jeg er tålmodigheten sjøl:) Kjenner at du ga meg energi med din positivitet, for du virker veldig sterk selv med misslykket forsøk ved insem!!? Det blir bare å sette i gang på nytt som du skriver, håper bare at mensen kommer av seg selv og stabiliserer seg til normalen for meg også. Jeg får bare 1-2 Pergobehandlinger til før hun sender meg videre til evnt prøverør. Klamrer meg til håper om å lykkes føre dette. Du skriver at du ikke hadde egg ved EL test, hvilken test brukte du? Jeg har forsøkt tester fra clearblue og disse slår ikke ut hos meg når jeg bruker Pergo og det er vanskelig å finne riktig tidspunkt for EL. Blodprøvene viser at jeg har EL så ved neste runde må jeg prøve andre tester, men vet ikke hvem som funker sammen med Pergo.. Tusen takk for at du tok deg tid til å dele erfaringer med meg, det hjalp masse:)) Lykke til med forsøkene du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå